וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם מיטיב מונתה למנהלת Experis Cyber

20.5.2024 / 10:14

במסגרת תפקידה מיטיב תוביל ותנהל את שירותי אבטחת המידע של החברה מקצה לקצה, כאשר במסגרת הובלה זו היא תפעל להמשיך את צמיחתה של החטיבה בארץ ובחו"ל

רותם מטיב. יחצ,
רותם מטיב/יחצ

חברת Experis Israel, מחברות ה-IT הגדולות בישראל, מודיעה על מינויה של רותם מיטיב (28) למנהלת Experis Cyber - חטיבת הסייבר של החברה. במסגרת תפקידה מיטיב תוביל ותנהל את שירותי אבטחת המידע של החברה מקצה לקצה, כאשר במסגרת הובלה זו היא תפעל להמשיך את צמיחתה של החטיבה בארץ ובחו"ל.

מינויה כעת, לאחד התפקידים הבכירים בחברה, מגיע לאחר שכיהנה בה בעבר במספר תפקידי ניהול במשך 7 שנים. בין השאר שימשה מיטיב כמנהלת לקוחות בחטיבת ה-Key Accounts (שירותי מיקור חוץ), מנהלת מכירות בחטיבת Academy (הסבה להייטק) , מנהלת מכירות בחטיבת Solutions כשתפקידה האחרון בחברה היה ניהול חטיבת ה-Key Accounts. מיטיב, לה תואר BSC בהנדסת תעשייה וניהול מהמכללה האקדמית שנקר, חוזרת ל-Experis בתום שנה בה מילאה תפקיד טכנולוגי בחברת SolarEdge, שם הובילה תהליכים אסטרטגיים חוצי ארגון.

דרור ליטבק, מנכ"ל Experis Israel: "חברת Experis תמיד התגאתה באופן בה היא יודעת לפתח כשרונות ומנהלים, הן בתוך הארגון והן עבור לקוחותיה. רותם היא אחת הדוגמאות הנהדרות לכך שכן בשנותיה הרבות בחברה הוכיחה עצמה כמנהלת מוכשרת, יצירתית וחדורת מטרה. אני שמח על חזרתה למשפחת Experis ובטוח שהיא תביא את חטיבת הסייבר שלנו להמשך שגשוג וצמיחה, בתקופה בה יותר ויותר ארגונים מבינים את הסכנות הגלומות להם וללקוחותיהם ברשת מגורמי טרור, פלילים ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully