וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום מדווחת על המשך צמיחה בכל המגזרים ברבעון הראשון של 2024

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 12:37

החברה רושמת עלייה של 6% בהכנסות ל-1.14 מיליארד שקל ומציגה זינוק של 30% בהכנסות מציוד קצה גידול של אלפי מנויים בתחומי הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה, לצד השקת שירות 5G Premium. הרווח הנקי נשחק בעיקר עקב הוצאה חד פעמית הקשורה להסכם קיבוצי חדש

עדי חבשוש ורן דנקר בפרסומת חדשה לסלקום/אוהד רומנו

סלקום מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2024, המצביעות על המשך מגמת הצמיחה בכל תחומי הפעילות של החברה. ההכנסות הכוללות של החברה גדלו ב-6% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו ב-1.14 מיליארד ש"ח. ההכנסות משירותים במגזר הנייח עלו ב-4.2% והסתכמו ב-344 מיליון ש"ח, בעוד שההכנסות מציוד קצה זינקו ב-30% והגיעו ל-371 מיליון ש"ח, נתון המהווה שיא של 11 שנה. החברה רשמה גידול של 21,000 מנויי סיבים, 8,000 מנויי אינטרנט, 6,000 מנויים בסלולר ו-3,000 מנויי טלוויזיה. בנוסף, סלקום השיקה את שירות 5G Premium, הראשון מסוגו בישראל.

הרווח הנקי של החברה ברבעון הנוכחי, בנטרול הפרשה חד פעמית בגין מענקים במסגרת הסכם קיבוצי חדש, הסתכם ב-34 מיליון ש"ח. הרווח הנקי המדווח, הכולל את ההפרשה, עמד על 7 מיליון ש"ח, לעומת רווח של 43 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הירידה נבעה בעיקר מהשפעות המלחמה שפרצה ברבעון הרביעי של 2023.

דניאל ספיר, מנכל סלקום. סיון פרג',
ספיר. "מברכים את הבעלים החדשים ומודים על האמון בחברה ובעובדיה"/סיון פרג'

מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר, אמר: "סלקום פותחת את שנת 2024 כשהיא ממשיכה בצמיחה בכל תחומי הפעילות, בהם המגזר הנייח, עם גידול בהכנסות ובמנויים באינטרנט, בסיבים ובטלוויזיה, מזנקת לרבעון שיא של 11 שנים בהכנסות מציוד קצה וגדלה בעולם הסלולר, חרף השפעות המלחמה. ברבעון הנוכחי השקנו את שירות ה-5G premium הראשון בישראל ואת הסיב החדש והמתקדם לאילת, הובלנו בשוק התקשורת בכל מדדי השירות בעולם הנייח והנייד והמשכנו להעמיק את פעילותנו במגזר העסקי.

"בשנה הקרובה נמשיך להתמקד בשדרוג התשתיות ולהביא בשורות חדשניות ומתקדמות עבור לקוחותינו בכל תחומי הפעילות. בימים האחרונים התרחש שינוי משמעותי בבעלות על החברה, עם העברת השליטה לידיים חדשות. אנו מברכים את הבעלים החדשים ומודים על האמון בחברה ובעובדיה ומצפים לעבודה המשותפת שתביא להמשך צמיחה תוך יצירת ערך מוסף ללקוחותינו ולבעלי המניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully