וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להוציא את המיטב מכרטיס הקאשבק שלכם?

חוה טרנטר, תוכן ממומן ע"י ישראכרט

23.5.2024 / 14:33

מה זה קאשבק, כמה כסף מקבלים חזרה, על אילו קניות נקבל צבירת קאשבק - ואיך משתמשים בכסף שצוברים?

אישה עושה קניות אונליין עם כרטיס אשראי. ShutterStock
כרטיס קאשבק פלוס של ישראכרט מאפשר לבעליו לקבל כסף חזרה בשלל דרכים/ShutterStock

מאז ומתמיד, גם ללא קשר ליוקר המחיה הגדל - אנחנו, כצרכנים, מחפשים דרכים לצמצם בהוצאות ולשלם פחות - בלי להתפשר על מה שאנחנו רוכשים. הנחות, הטבות, קופונים ומתנות, מלווים את עולם הצרכנות כבר שנים רבות. הפופולריות הנצחית שלהם נובעת מכך שהם מועילים לשני הצדדים - הופכים את הקנייה לאטרקטיבית יותר עבור הלקוחות, ומסייעים לחנויות, רשתות ובתי עסק, למשוך עוד ועוד קונים וגם לשמר את הנאמנות שלהם לעתיד.

עליית המחירים שנרשמה בעולם כולו בשנה האחרונה, והגיעה לישראל כאשר מדי יום אנו קוראים כותרות על חברות ומותגים שמייקרים מוצרים ושירותים - גורמת לכולנו לחפש ביתר שאת את ההטבות וההנחות הללו. בשנים האחרונות הופיעה מגמה חדשה בתחום ההטבות לצרכנים - שלוקחת את הרעיון צעד ענק קדימה: קאשבק. מה זה קאשבק? התשובה פשוטה: מדובר באפשרות לערוך קניות, ולקבל עליהן כסף חזרה, בו ניתן להשתמש ברכישות הבאות, וחוזר חלילה.

בעולם כרטיסי האשראי זו הטבה משתלמת עוד יותר. כרטיס קאשבק פלוס של ישראכרט, למשל, מאפשר לבעליו לקבל כסף חזרה בשלל דרכים - עבור קניות שהיו מבצעים גם כך באמצעות הכרטיס. כלומר, מחזיקי הכרטיס פשוט ממשיכים בשגרה הרגילה שלהם, רוכשים בחנויות פיזיות ובחנויות אונליין באמצעות הכרטיס, ובינתיים מצטבר לו כסף חזרה בו הם יכולים להשתמש בהמשך. זהו כרטיס שמותאם בדיוק לצרכים שלנו - ועוזר לנו להוציא את המקסימום מהקניות שאנו עורכים.

זוג צעיר עושה קניות בקניון עם כרטיס אשראי. ShutterStock
2 כרטיסי קאשבק בחשבון משותף יכולים להגיע למדרגת הצבירה הגבוהה ביחד/ShutterStock

איך מזמינים כרטיס קאשבק של ישראכרט?

הצעד הראשון הוא להזמין את הכרטיס בקלות ובנוחות דרך האתר או האפליקציה. מיד עם ההזמנה ניתן לצרף את הכרטיס לארנק הדיגיטלי ולהתחיל לצבור כסף חזרה כבר מהעסקה הראשונה. בהמשך, ניתן לראות בכל חודש דרך האפליקציה, כמה כסף כבר נצבר. צברתם 50 ₪ ומעלה, תוכלו להעביר אותם לגיפטקארד דיגיטלי - ולהתחיל לתכנן איפה תרצו לרכוש איתו. בנוסף, יש גם מתנת הצטרפות - 200 ₪!*

למה כדאי להוציא כרטיס קאשבק של ישראכרט?

כרטיס הקאשבק של ישראכרט מציע את שיעור הצבירה בין הגבוהים בישראל. עבור הוצאה בכרטיס של עד 7,500 שקל בחודש, הצבירה היא בשיעור של 1%; ועבור הוצאה הגבוהה מ-7,500, הצבירה מטפסת לשיעור של 1.35% מכלל הקניות* (בשנה הראשונה). כדי להדגים - עבור הוצאה של 7,000 שקל בחודש נקבל קאשבק של 70 שקל; ואילו עבור הוצאה בכרטיס של 8 אלף שקל, נקבל בחזרה 108 שקלים. כך שבשנה שלמה, אפשר לקבל חזרה אלפי שקלים.

על איזה קניות אפשר לקבל כסף חזרה עם כרטיס הקאשבק?

אם בעבר נדרשנו לקנות רק ברשתות או מותגים מסוימים כדי ליהנות מהנחות והטבות - עם כרטיס הקאשבק של ישראכרט, המצב שונה. ניתן להשתמש בכרטיס ברכישה בכל בית עסק, פיזי או אונליין, בישראל וגם בחו"ל. גם הוצאות כמו כרטיסי נסיעה, דלק ובילויים כמו סרט בקולנוע - יכולות להחזיר לנו כסף בחזרה. יש לשים לב כי עבור תשלומים ממשלתיים, שיעור ההחזר נמוך יותר.

אישה משלמת בקופה באמצעות כרטיס אשראי. ShutterStock
את הכסף שצוברים מהקניות שביצענו בכרטיס, אפשר להעביר לגיפטקארד הדיגיטלי/ShutterStock

חוששים שלא תצליחו להגיע לבד למדרגת הצבירה הגבוהה?

2 כרטיסי קאשבק בחשבון משותף יכולים להגיע למדרגת הצבירה הגבוהה ביחד. בחשבונות משותפים קיימת האפשרות ליהנות מאחוז צבירה גבוה יותר על ידי חישוב סך החיובים של שניים או יותר כרטיסי קאשבק פלוס של ישראכרט. אפשר לרכז את כל ההוצאות של משק הבית באמצעות כרטיסי הקאשבק, ולקבל החזרים גבוהים יותר. כך למשל, אם אחד מבני הזוג השותפים לחשבון ביצע רכישות ב-5,000 שקל בחודש מסוים, ואילו בן הזוג השני רכש ב-4,000 שקל - בנפרד כל אחד מהם עומד על מדרגת צבירה של 1%, ואילו יחד, הם עוברים את המדרגה של 7,500 שקל וכך נהנים מהחזר מוגדל, של 1.35%.

איך משתמשים בכסף שנצבר?

את הכסף שצוברים מהקניות שביצענו בכרטיס, אפשר להעביר לגיפטקארד הדיגיטלי - בו ניתן להשתמש בשורה ארוכה מאוד של חנויות, רשתות ובתי עסק, מהמובילים בישראל. זאת, בנוסף להנחות נוספות במעמד החיוב במגוון תחומים כמו צרכנות, מסעדות, מזון, תיירות ועוד.
כמו כן, באמצעות הגיפטקארד הדיגיטלי, אפשר לרכוש עשרות שוברים בהנחה לשימוש במסעדות, אטרקציות ורכישות בשלל חנויות - דרך אתר My.style.co.il.

בשורה התחתונה, כרטיס אשראי קאשבק הוא התגשמות של חלום צרכני - לקבל כסף חזרה עבור קניות שהיינו מבצעים בכל מקרה. שימוש נכון בכרטיס, מאפשר לנו לחסוך עד אלפי שקלים בשנה, סכום מכובד במיוחד בימים של עליות מחירים בכל התחומים.

כדי להצטרף לכרטיס קאשבק פלוס ולהתחיל לקבל כסף חזרה - לחצו כאן >>

seperator

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

המנפיקה ישראכרט בע"מ. אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה.

מבצע מתנת הצטרפות בין התאריכים 19.5.24-8.6.24: לקוח אשר סך הרכישות בבתי עסק שבוצעו בכרטיסו, במהלך תקופה של שלושה חודשים ממועד הנפקת כרטיס התוכנית, יעמוד על 15,000 ₪, יהיה זכאי למתנת הצטרפות מוגדלת - צבירה בסך 75 ₪ ובתוספת של 125 ₪ סה"כ 200 ₪.

ההטבה תינתן למצטרפים חדשים בלבד ואינה חלה על מצטרפים חוזרים. ההחזר הכספי גבוה יותר עבור מחזור רכישות עד 10k בחודש בשנה הראשונה ,למימוש באמצעות גיפטקארד דיגיטלי. בכפוף לתקנון תכנית הקאשבק ולתנאי המבצע.

צבירת CashBack היא מביצוע רכישות בבתי עסק ובכפוף לתקרת הצבירה. מימוש הקאשבק נעשה באמצעות העברת הצבירה לגיפטקארד דיגיטלי, באמצעותו ניתן לממש ברשתות נבחרות וכפי שמעודכן באתר החברה. רוכשים בכרטיס ישראכרט קאשבק פלוס מעל 7,500 ₪ בחודש ומקבלים החזר כספי גבוה יותר! 1.35% צבירה במקום 1%. בני זוג/משפחה בעלי חשבון בנק משותף. לצורך חישוב שיעור הצבירה יילקחו בחשבון כלל סכומי החיובים בכלל כרטיסי התוכנית המחייבים את אותו חשבון בנק. תוספת צבירה זו תעמוד לזכות כל אחד מבעלי הכרטיסים בחודש העוקב.

חוה טרנטר, תוכן ממומן ע"י ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully