וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארד וחצי דולר: רכישה עצומה בהייטק

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 15:11

חברת ההייטק הישראלית סייברארק הודיעה כי תרכוש את חברת הסייבר ונאפי תמורת 1.54 מיליארד דולר - כמיליארד דולר במזומן והיתר במניות סייברארק

בטחון מידע מציל חיים!/ענף הדרכה אמ"ן.

עסקה עצומה בהייטק: החברה הישראלית סייברארק הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת חברת ונאפי (Venafi) תמורת 1.54 מיליארד דולר - מיליארד דולר במזומן והיתרה במניות סייברארק.

סייברארק היא מובילה עולמית בתחום אבטחת זהויות, ומתמקדת בהרשאות חכמות, והחברה הנרכשת ונאפי עוסקת בתחום משלים של ניהול זהויות מכונה ואבטחת חיבורי מכונה, תוך שמירה על זרימת המידע למכונות מהימנות ומניעת תקשורת עם מכונות שאינן אמינות.

לפי הודעת סייברארק הרכישה תספק לה אפשרויות סינרגיה ואספקת פתרונות משלימים לזיהוי מכונות, כך שירחיבו משמעותית את השוק הכולל של סייברארק.

הדירקטוריונים של סייברארק ו-Venafi אישרו את העסקה, והיא צפויה לצאת לפועל במחצית השנייה של 2024, בכפוף לאישורים רגולטוריים נדרשים, אישורים ותנאי סגירה מקובלים נוספים.

סייברארק נסחרת בבורסת נאסד"ק ארה"ב בשווי כ-10.4 מיליארד דולר, עם פרסום הידיעה מנייתה טיפסה בכ-0.65%.

סייברארק. יחצ,
סייברארק/יחצ

בסייברארק מסבירים כי "הרכישה תשלב את יכולות ניהול הזהויות המכונות הטובות מסוגן של Venafi עם יכולות אבטחת הזהויות המובילות של סייברארק כדי להקים פלטפורמה מאוחדת לאבטחת זהויות מכונה מקצה לקצה בקנה מידה ארגוני. מספר המכונות עולה במהירות על הגידול במקבילותיהן האנושיות, עם יותר מ-40 זהויות מכונה לכל זהות אנושית. כשהם נותרים ללא הגנה, הם משמשים כשדה ציד רווחי לפושעי סייבר. זהויות מכונה אלה צריכות להתגלות, לנהל, להיות מאובטחות ואוטומטיות כדי לשמור על החיבורים והתקשורת שלהן בטוחים".

לפי הערכת סייברארק הרכישה תגדיל את השוק הכולל שהיא פונה אליו מגודל של 50 מיליארד דולר ל-60 מיליארד דולר. עוד צופה החברה כי הרכישה תביא לתוספת של הכנסות שנתיות חוזרות של כ-150 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully