וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחות פרטנר: תהליכי העומק מניבים תוצאות ממשיות

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 16:32

חברת התקשורת מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון: צמיחה של 96% ברווח הנקי ל-55 מיליון שקל, צמיחה של 51% ברווח התפעולי ל-86 מיליון שקל

סטטיק והחיילים בקמפיין החדש./באדיבות פרטנר ומקאן

קבוצת התקשורת פרטנר מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2024 ומציגה, בהשוואה לרבעון המקביל, צמיחה של 96% ברווח הנקי ל-55 מיליון שקל; צמיחה של 51% ברווח התפעולי ל-86 מיליון שקל; וצמיחה של 15% ב-EBITDA ל-281 מיליון שקל.

במגזר הסיבים, פרטנר היא ספקית הסיבים הגדולה בישראל, היחידה שמציעה סיבים בכל משק בית בו קיימת תשתית סיבים, על בסיס כלל התשתיות הקיימות בישראל. מצבת מנויי הסיבים האופטיים של החברה הסתכמה ב-389 אלף בסוף הרבעון, עם גיוס של 20 אלף מנויים.

במגזר הסלולר החברה מציגה 2.637 מיליון מנויים, כאשר מדדי הרווחיות של המגזר מציגים צמיחה של 28% ברווח תפעולי ו-12% ב-EBITDA. החברה השיקה אמש את Private 5G - רשת הסלולר המתקדמת והמאובטחת ביותר בעולם ותשדרג את כלל לקוחותיה ללא עלות נוספת. תחום ציוד הקצה מציג לראשונה מזה 8 רבעונים עלייה בהכנסות.

חברת הדירוג מעלות S&P העלתה לאחרונה את דירוג החברה וסדרות האג"ח שלה ל-'ilAA' בשל שיפור ביחסים הפיננסיים. תחזית הדירוג יציבה.

מנכ"ל פרטנר אבי גבאי. ינאי יחיאל,
גבאי. "אנחנו מדינה במלחמה והמחויבות הראשונה במעלה שלנו היא להמשיך ולתמוך בלקוחותינו המפונים ובכוחות הביטחון"/ינאי יחיאל

אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, אמר כי "לאחר ההשקעות של השנתיים האחרונות, פרטנר החלה היום עידן חדש עם רשת הדור ה-5 המתקדמת בעולם. תהליכי העומק שאנו מבצעים מניבים תוצאות ובאים לידי ביטוי במדדי הרווחיות. לצד זאת, אנחנו מדינה במלחמה והמחויבות הראשונה במעלה שלנו היא להמשיך ולתמוך בלקוחותינו המפונים ובכוחות הביטחון, למען המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully