וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו על פטנט: משרד מיתר מצרף את קליגלר ושות' עורכי פטנטים

20.5.2024 / 17:53

המשמעות: הרחבת פעילות הפטנטים של משרד מיתר וחיזוק משמעותי לתחום הטכנולוגיה והמיחשוב של פרקטיקת הפטנטים של המשרד

דני גבע. תומר יעקבסון,
דני גבע/תומר יעקבסון

משרד מיתר ומשרד קליגלר ושות' עורכי פטנטים, הודיעו על הצטרפותו של משרד קליגלר לפרקטיקת הפטנטים הצומחת של מיתר. עוה"ד ועורך פטנטים דניאל קליגלר ינהל את פעילות הפטנטים של משרד מיתר.

משרד קליגלר בראשותם של דניאל קליגלר ועורך הפטנטים יובל שלום הוא משרד מקצועי וותיק אשר נחשב לאחד ממשרדי הפטנטים המובילים בישראל. המשרד בולט במיוחד בנושא Deep -Tech והוא מספק מגוון רחב של שירותי קניין רוחני תוך התמחות בעריכה וברישום של פטנטים בתחומי הטכנולוגיה - מחשבים, תוכנה, מיקרואלקטרוניקה, אופטיקה, תקשורת, מכשור רפואי ועוד. יחד איתם יצטרף למיתר כל הצוות המקצועי והפראליגל של משרד קליגלר, הכולל 10 עורכי פטנטים, וכן עורכי דין ומומחים טכניים.

לאחר הצטרפותו של משרד קליגלר למיתר יכלול צוות הפטנטים במשרד 18 עורכי פטנטים ולמעלה מ- 10 מומחים נוספים. בהובלתו של דניאל קליגלר, ויחד עם הצוות הבכיר של מיתר פטנטים, הכולל את עורכי הפטנטים לאה מראש, קרן חגי וזוהר אליעזרי, המיזוג יחזק את המובילות של מיתר פטנטים, ובפרט בתחומי המחשבים, התוכנה, חומרה, סייבר, AI ומכשור קוונטי.

דניאל קליגלר. מיה קפל,
דניאל קליגלר/מיה קפל

דן גבע, שותף במשרד מיתר: "אני מברך את דניאל קליגלר, יובל שלום ואת כל צוות משרדם על הצטרפותם למיתר. מדובר במיזוג משמעותי של אנשי צוות מצוינים, בעזרתם נעשה, יחד, צעד נוסף לחיזוק פרקטיקת הפטנטים שלנו. בימים הלא פשוטים העוברים עלינו, חשוב לנו, כמשרד המתמקד בהיי טק הישראלי ובתחומי הטכנולוגיה השונים, להעניק ללקוחותינו שירות מהמעלה הראשונה בתחום הפטנטים, סימני המסחר והקניין הרוחני. אני משוכנע שהצוות המצטרף אלינו יסייע לנו בכך. מצאנו עם דניאל, יובל והצוות שלהם שפה משותפת - מקצועית וחברית ואנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה איתם יהיה פורה ומוצלח לכולנו. אני מאחל לכולנו הצלחה רבה".

דניאל קליגלר אמר: "אנחנו משתפים פעולה עם משרד מיתר מזה שנים בנושאים הכוללים מיזוגים ורכישות, עסקאות קניין רוחני, וליטיגציה, ולמדנו להכיר ולהעריך את הצוות המעולה ותרבות המצוינות של המשרד. שילוב הכוחות יאפשר לנו להגדיל את הפעילות המשותפת ולתת שירות טוב ונרחב יותר ללקוחותינו וללקוחות משרד מיתר. מיתר מוכר כמשרד המוביל בישראל בנושאי היי-טק, וקניין רוחני וביחד נמשיך לפתח את התחום וניקח הובלה גם בנושא פטנטים."

  • עוד באותו נושא:
  • מיתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully