וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן לזכרו של יובל זילבר ז"ל תסייע למשרתי מילואים במצוקה כלכלית

21.5.2024 / 14:53

משפחת פלד-שרף תרמה 500 אלף שקל להקמת הקרן בשיתוף עם קרן עוגן, במטרה להמשיך את מורשתו של זילבר שנהרג בקרב ברצועת עזה

יובל זילבר ז"ל (משמאל). יחצ,
יובל זילבר ז"ל (משמאל)/יחצ

יובל זילבר ז"ל, קצין משוחרר מהנח"ל, נהרג בקרב ברצועת עזה ב-1.11.2023 בגיל 25. כדי להנציח את זכרו ולהמשיך את מורשתו, יזמו חברו הטוב תומר פלד ואמו אפרת פלד, יו"ר ומנכ"לית אריסון השקעות, את הקמתה של קרן על שמו.

הקרן, שהוקמה בשיתוף עם קרן עוגן, תעניק הלוואות ללא ריבית לאנשים פרטיים הזקוקים לסיוע זמני, תוך מתן דגש על אנשי מילואים ששירתו ומשרתים את המדינה ונקלעו בעקבות זאת לקשיים בעסקים עצמאיים. משפחת פלד-שרף תרמה 500 אלף ש"ח להקמת הקרן, ומטרתם היא להגיע ליעד של מיליון ש"ח ואף לעבור אותו.

"חיפשנו אחר הנצחה בעלת משמעות ועשייה, שתתאים לחייו של יובל, והקמת קרן שהכספים בה ישמשו לסייע לאחרים היא בדיוק הרוח שלו", מספר תומר פלד שביחד עם אמו אפרת פלד, יו"ר מנכל אריסון השקעות, הקימו את הקרן. "יובל היה מאמין אמיתי בנתינת חכות ולא דגים, ובפיתוח המסוגלות של כל הסובבים אותו."

שגיא בלשה, מנכ"ל עוגן, גוף אשראי חברתי הפועל ללא מטרות רווח, מוסיף: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם משפחת פלד-שרף בהקמת הקרן לזכרו של יובל זילבר ז"ל. ברצוני להודות מקרב לב לאפרת פלד, שהיא לא רק מנהלת מובילה בעולם העסקי, אלא גם אדם עם נשמה ומעורבות חברתית גדולה."

יובל זילבר היה מעורב בפעילויות התנדבותיות רבות במהלך חייו הקצרים, ביניהן התנדבות בצופים, בעמותת LEAD ושנת שירות בגרעין צמר"ת. בכל המסגרות הללו יזם פרויקטים של חינוך והעצמה, במטרה לסייע לבני נוער בפיתוח מסוגלות ובמתן מקום שיוכלו לקרוא לו בית.

קרן יובל זילבר ז"ל תמשיך את מורשתו של יובל ותאפשר לאנשים נוספים ליהנות מהסיוע והתמיכה שהעניק במהלך חייו.

לתרומות ופרטים נוספים על קרן הגיוס לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • קרנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully