וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Guardio מגייסת עובדים

21.5.2024 / 17:02

חברת הסייבר שמפתחת כלי אבטחה להגנה על משתמשים במרחב האינטרנטי מגייסת עובדים למגוון משרות במשרדי החברה בתל אביב

Guardio. יחצ,
Guardio/יחצ

חברת הסייבר Guardio מגייסת עובדים. החברה מפתחת כלי אבטחה לדפדפן ולמובייל עבור לקוחות פרטיים ועסקים קטנים, שמגנים על מיליוני יוזרים מכל העולם מפני פישינג, הונאות, תכנים זדוניים, וניסיונות של "גניבת זהות".

החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי עמוס פלד, דניאל סירוטה ומיכאל ויינשטיין, יוצאי יחידת הסייבר של משרד ראש הממשלה ומעסיקה כ- 80 עובדים. גרדיו פעלה כבוטסראפ בשנותיה הראשונות ולפני כשנתיים השלימה סבב גיוס ראשון של 47 מיליון דולר שהובילה Tiger Global יחד עם אימרג', יוניון, ווינטאאג'.

"הזדמנות יוצאת דופן להשפיע על המוצר"

ייחודה של Guardio היא היותה חברת B2C מה שהופך אותה ל"שונה בנוף של הסייבר הישראלי", השילוב בין חברת סייבר ל-consumer technology הופכת את הגיוסים בה למגוונים. החברה מורכבת מצוות משותף של אנשי סקיוריטי, מפתחים, אנליסטים ואנשי קריאטיב שרתומים יחד להביא את ההגנה הטובה ביותר למגוון משתמשים ברחבי העולם. בין המשרות הפתוחות, משרות בתחומי פיתוח, מוצר, עיצוב, שיווק ועוד.

"כסטרטאפ בצמיחה, לכל עובד בחברה שלנו יש הזדמנות יוצאת דופן להשפיע על המוצר ולתרום למטרות והצלחת החברה." אומרת ורד שני, VP HR בחברה. "בראש ובראשונה אנחנו מחפשים אנשים שהם team players שרוצים לקחת חלק מרכזי ביצירת מוצר שמגן מדי יום על מיליוני משתמשים ברחבי העולם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully