וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של שר החינוך לשעבר שי פירון: מונה לנשיא מכללת IPC

21.5.2024 / 17:09

פירון ישמש נשיא המכללה: "כאיש חינוך וכשר חינוך לשעבר, אני רואה חובה מוסרית להנגיש את עולם ההכשרות המקצועיות לכל האוכלוסיות"

שי פירון. שרון אליאסי,
שי פירון/שרון אליאסי

שי פירון יכהן כנשיא מכללת IPC, המכללה ללימודים מקוונים בישראל. במסגרת תפקידו יהיה שותף, בין היתר, לפיתוח פדגוגי של תוכניות לימוד חדשות.

המכללה, שעד היום הכשירה אלפי סטודנטים שהשתלבו בהצלחה בשוק העבודה, פועלת על פי מודל לימודים ייחודי המשלב גם למידה מרחוק (אונליין) וגם תמיכה בליווי אישי, ומספקת מגוון סוגי הכשרה באמצעות קורסים מקצועיים, בהתאם לדרישות עולם התעסוקה המתפתח והמשתנה.

"בחיי המקצועיים כרב, מחנך וכשר חינוך לשעבר אני מכיר היטב את הצורך בפיתוח מסגרות הכשרה לתעסוקה מקצועית, ומאמין שבאמצעותן ניתן להעניק לכל אדם את האפשרות לרכוש מקצוע רלוונטי, על מנת שיוכל להשתכר בכבוד ולפתח חיים של משמעות, בין אם מדובר בקריירה ראשונה או בהסבה מקצועית. אני סבור שצריך לפתח ולקדם את הפוטנציאל הטמון בכל אדם, ולהעניק לכל סטודנט הזדמנות שווה", מסביר פירון, שנכנס לתפקידו בימים אלה.

עוד הוא מוסיף כי "למרבה הצער, האקדמיה אינה מסוגלת לייצר מענה אישי פרטני לצרכיו של כל סטודנט. הסיבות לכך הן מגוונות ומדגישות את חוסר השוויון והחסמים שמתמודדים עימם אזרחים מהפריפריה או אנשים שאינם יכולים להתקדם בגלל הצורך המיידי לפרנס ולא מתאפשר להם להשתלב במסלול האקדמי. לעומת זאת, בכוחן של המכללות המקוונות לספק מענה איכותי ומדויק, שמטרתו להקנות מיומנויות מעשיות, ידע עדכני והכשרה מקצועית, המאפשרים לבוגרים להצטיין בעולם עתיר התחרות של ימינו. כך למשל, במכללת IPC אנחנו בונים את הקורסים על פי נתונים מחקריים של המקצועות החסרים בשוק. דבר המגדיל באופן משמעותי את הסיכוי של הבוגרים שלנו להיקלט בצורה מהירה בשוק העבודה."

המודל: תכנית לימודים עם התנסות מעשית

מודל ההכשרה ב-IPC מבוסס על תכנית לימודים הכוללת התנסות מעשית והתמחות בהתאם לצרכי השוק והחברות המגייסות ומותאמת לצרכיו ולרמתו של כל סטודנט באופן אישי. המכללה מציעה קורסים רבים בתחומים הכי מבוקשים בשוק העבודה: הכשרות הייטק, לימודי סייבר, בינה מלאכותית, פול סטאק ופיתוח, בדיקות תוכנה QA, דאטה אנליסט, עיצוב גרפי UX.UI, שיווק דיגיטלי, בניית אתרים, הנהלת חשבונות וחשבות שכר, שוק ההון ועוד. ההכשרה מתבצעת תוך זמן קצר יחסית, באופן ממוקד, שמהוה מסלול "עוקף" תואר אקדמי, ועל ידי כך מאפשרת לכלל התלמידים לבסס קריירה משמעותית ולשדרג את חייהם המקצועיים ושכרם בצורה מהירה.

אבי שי, מנכ"ל ובעלים מכללת IPC: "אני מברך את נשיא המכללה, שי פירון, על הצטרפות לשורותינו. אני מאמין שניסיונו העשיר יתרום רבות להגשמת החזון שלנו, להגיע לכל מי שמבקש לממש את עצמו בעולם התעסוקה והקריירה, ויסייע בפיתוח הפדגוגי של תוכניות לימוד חדשות. מכללת IPC חרטה על דגלה את עקרון השוויון והמצוינות בהכשרה תעסוקתית ולכן מחויבת להעניק לכל סטודנט את כל הכלים על מנת שיצליח. הבוגרים שלנו מוכיחים לנו מידי יום כי השמיים הם הגבול כאשר הם משתלבים במקומות העבודה שחלמו עליהם, מצליחים לממש את עצמם במישור המקצועי ולהגדיל את כושר השתכרותם".

  • עוד באותו נושא:
  • שי פירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully