וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פרסים יוקרתיים לקבוצת הקניין הרוחני לוצאטו

21.5.2024 / 17:25

צוות מדעי החיים של קבוצת לוצאטו זכה בשני פרסים יוקרתיים מטעם הדירוג הבין-לאומי LMG Life Scienceפרס "פירמת השנה בישראל" ופרס "פירמת השנה באסטרטגיית וניהול פטנטים", זאת מבין פירמות באזור אירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA)

ד"ר כפיר לוצאטו, נשיא קבוצת לוצאטו. עדי מילר,
ד"ר כפיר לוצאטו, נשיא קבוצת לוצאטו/עדי מילר

קבוצת לוצאטו, קבוצת הקניין הרוחני הוותיקה בישראל, זכתה להישג בין-לאומי כפול ויוצא דופן, כאשר צוות מדעי החיים שלה נבחר על ידי ועדת הפרס של הדירוג הגלובליLMG Life Sciences לקבל את פרס "פירמת השנה בישראל" וכן את פרס "פירמת השנה באסטרטגיית וניהול פטנטים" מבין פירמות באזור אירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA).

מדובר באחד הפרסים היוקרתיים והנחשבים בזירת משרדי עורכי הדין ופירמות הקניין הרוחני בעולם, המתמחים בין היתר בתעשיות מדעי החיים. הוא נועד להציג ברבים את תרומתם הייחודית ומקצוענותם של עורכי הפטנטים ועורכי הדין של מי שעסקו בפרקטיקה המשפטית של מדעי החיים במהלך 12 החודשים שקדמו להכרזת הפרס. הפרס מבוסס הדירוג נשען על בחינה של עבודה מקצועית בתחום מדעי החיים, כגון הגשת פטנטים וניהול תיקי ליטיגציה, וכן דירוג של עורכי הפטנטים שמאחוריהם.

טקס הענקת הפרסים התקיים בלונדון ביום חמישי האחרון, ה-16 במאי 2024, בערב גאלה ייחודי.

"משב רוח מרענן בימים קשים"

"אנו גאים ונרגשים לקבל את שני פרסים שמשקפים את המומחיות הרבה של צוות מדעי החיים שלנו בתחומי מדעי החיים, ביוטכנולוגיה, בריאות דיגיטלית, פארמה ומכשור רפואי", אמר ד"ר כפיר לוצאטו, עורך פטנטים ונשיא הקבוצה, המציינת בימים אלה 155 שנים להיווסדה. עורכי הפטנטים שלנו נחשבים למומחים בעלי שם עולמי בתחומי מדעי החיים והמדטק", הוא הוסיף וציין כי הקבוצה מייצגת בישראל את מרבית חברות הפארמה הרב-לאומיות הפועלות בארץ וכן מאות חברות ישראליות, בהן סטארט-אפים רבים, בתחומים אלה. רק באפריל האחרון הקבוצה זכתה בפסק דין משמעותי בתיק של נוברטיס, הנוגע להארכת תוקף פטנטים (PTE) שהוא בעל השלכות רחבות על בעלי פטנטים פרמצבטיים. דווקא בימים מדכדכים אלה של הפגנות פרועות נגד ישראל בקמפוסים בארה"ב וחרם שקט על חוקרים ומדענים ישראלים, יש בדירוג הזה משום משב רוח מרענן".

עו"ד תמר לוצאטו, ראש הפיתוח העסקי והשיווק בקבוצה ציינה, כי במרץ פורסמה הרשימה הסופית (ה"שורטליסט") של המועמדים לפרס הבין-לאומי והיוקרתי וממנה התברר, כי צוות מדעי החיים של הקבוצה נכלל כמועמדים לזכייה בחמש קטגוריות, המספר הגדול ביותר מכל פירמה אחרת בישראל.

היא ציינה עוד, כי אנשי המקצוע מהקבוצה שזכו להיכלל אישית ברשימות לפרסים הם ד"ר כפיר לוצאטו, בקטגוריית "איש המקצוע של השנה בליטיגציית פטנטים" ופרופ' עמנואל מנזורולה, בקטגוריית "איש המקצוע של השנה בניהול פטנטים ואסטרטגיית פטנטים".

עו"ד לוצאטו הדגישה, כי המורכבות הכרוכה בפיתוח ומסחור מוצרים בתחום מדעי החיים דורשת התמחות אינטרדיסציפלינרית ומקיפה מספר עולמות תוכן, לצד הבנה מדעית מתוחכמת. "התהליך שעוברים תרופה או מכשיר רפואי מהנבטת המחקר הבסיסי דרך הגשת פטנט ועד אישור רגולטורי הוא ארוך ומסובך. הוא נמשך אחר כך בתהליכי המסחור והרישוי, שכוללים היבטים מדעיים, משפטיים ושיווקיים רבים, בהם יש לעורכי הפטנטים ועורכי הדין תפקיד חשוב בליווי היזמים והחברות לאורך כל מחזור החיים של המוצר".

לדבריה, LMG Life Sciences ערה לכל המורכבויות הללו וכן להיבטים המשפטיים של תעשיית מדעי החיים. היא הדגישה כי פרסים הוענקו על סמך הערכה וניתוח שוק המבוססים הן על התרומה הישירה של הקבוצה ללקוחות והן על מחקר בלתי תלוי, כולל משוב עמיתים וסקירת לקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully