וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: משקפיים מושלמים וקונסילר שיעניק ביטחון

רונית מטיאס

22.5.2024 / 8:07

קונסילר הקסמים, בשמים שערורייתיים, משקפיים ממותגים, תה ירוק לפנים, הסרום שיעניק לכם זוהר, הלבשה תחתונה אבל עליונה, פסטה מושלמת לשבועות, בלינצ'ס שכולם יתעלפו וגלידה שכולם ילקקו

יפן זה כאן, משקפיים ממותגים בקבוצת Shaldag. יח"צ,
יפן זה כאן, משקפיים ממותגים בקבוצת Shaldag/יח"צ

יפן זה כאן

"יפן היא השוויץ של המשקפיים", כך על-פי איל שני, מנכ"ל ומבעלי קבוצת "שלדג", שהוקמה לפני למעלה מ-20 שנה, כמענה לדרישה למשקפיים אופנתיים ויוקרתיים של מעצבי בוטיק בינלאומיים. "אנו מביאים משקפי שמש של מעצבי על עכשוויים ומותגי בוטיק מהמובילים בעולם, עיצובים ייחודים ובעלי חותם אישי, משקפיים מעבר לאביזר אופנתי, הם כלי ביטוי אישי, המסייע להגדיר את הסגנון הייחודי של כל אחת.

הדגמים נבחרים בקפידה מבלי להתפשר על איכות ועמידות, חלקם מיוצרים בעבודת-יד ועמידה בסטנדרטיים מהמחמירים בעולם". בין הטרנדים המובילים: מסגרות אצטט, בעיקר מונוכרומטיות וזליגה מעולם הספורט לעולם האופנה במשקפי מסכה, טרנד נוסף הוא מסגרות גדולות, מסגרות בניגודיות גבוהה כאשר צבע המסגרת שונה מצבע העדשה, מסגרות ברגים מינימליסטיות ללא מסגרת ומסגרות עם חיתוכי יהלום/משושה".

בין המותגים היפנים: יוז'י יממוטו, עם משקפיים מטיטניום ואצטט איכותי, MATSUDA-מותג מ-1960, עם דגמים מפלדיום וטיטניום, משקפי שמש ללא מסגרת ומסגרות ברגים; EYEVAN מותג עם מסגרות מינימליסטיות המיוצרות בעבודת-יד של אמנים בעלי שם עולמי בכמויות קטנות עם עדשות זכוכית קלות משקל; MASUNAGA-מותג שהקים ב-1905 המעצב היפני, גוזמון מסונגה ומתמחה בעיקר בתחום האופטיקה, התפרסם בשת"פ עם מעצב האופנה קנזו.

בין המותגים בולט "מוסקוט"-מותג שייסד ב-1915, היימן מוסקוט ונמצא בבעלות משפחה יהודית מניו יורק, מוסקוט הסתובב עם עגלה ומכר משקפיים, היום כל זוג זכה לשם ייחודי; TEJESTA-מותג אמריקאי השואף להפוך משקפיים לפריט אספנות, לכל מסגרת יש מספר סידורי בסגנון ארט-דקו ושיבוץ ניטים בהשראת מגפי בוקרים, כל המסגרות היפואלרגניות; "לול" מותג ספרדי שייחודו מסגרות גמישות ללא ברגים; קאזל, חביב המשפיענים ועוד שפע מותגים מסקרנים.

יפן זה כאן משקפיים ממותגים בקבוצת Shaldag. יח"צ,
יפן זה כאן משקפיים ממותגים בקבוצת Shaldag/יח"צ

יש ריח של סקנדל באוויר

את הסקנדל הזה תאהבו, "סקנדל"-סדרת הבשמים השערורייתית של מעצב העל ז'אן פול גוטייה, מתחדשת עם סקנדל אבסולו לגבר ולאישה, הנים ייהנו מבושם בניחוח לילות משכרים ובלתי נשכחים מלאי תשוקה

עם תווי תאנה שחורה, סנדלווד ואמבר שיפרה, הבקבוק האייקוני של סקנדל נצבע בזהב ענברי עמוק, הפקק הוא זוג רגליים מונפות באוויר, קריצה לשובבות, לארוטיקה ולחושנית הנשית המאפיינת את עיצוביו של גוטייה. הניחוח הגברי חושני ותאוותני, מכיל תווי שזיף מירבאל, סנדלווד ותווי עץ ערמון, היוצרים ארומה לוהטת, לבקבוק הגברי עיצוב גאומטרי ופקק בצורת כתר זהב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יש ריח של סקנדל באוויר בשמים חדשים ז'אן פול גוטייה. יח"צ,
יש ריח של סקנדל באוויר בשמים חדשים ז'אן פול גוטייה/יח"צ

פשוט קסם

רבלון, מהמותגים הוותיקים והשווים שיש, משיק מאסט שכל אחת חייבת בתיק, - Flex Wearקונסילר חדש ואיכותי ברמות על, מסדרת ColorStay, במרקם קרמי נעים, קל להנחה ולטשטוש, הוא אינו מתייבש ומעניק 100% כיסוי פגמים.

כמותג בינלאומי שאיכות היא נר לרגליו, ברבלון דאגו לפורמולה ייחודית המועשרת בחומצה היאלורונית וויטמין E, המעניקים לחות והגנה לעור הפנים, מגמישות אותו ואין סכנה שהקונסילר "טייל" על הפנים או ישקע בקמטוטים, הוא מעניק מראה עור אחיד ומושלם למשך 24 שעות ומצטרף באהבה לסדרת ColorStay הכוללת מייק-אפ, שפתון ואיילינר במחירים נגישים. להשיג ב-5 גוונים: 5, 15, 25, 30, 40 בסופר פארם, BE, משביר לצרכן ואונליז.

קסם הקונסילר רבלון מרחיבה את סדרת ColorStay. יח"צ,
קסם הקונסילר רבלון מרחיבה את סדרת ColorStay/יח"צ

סוד הסרום

הסרום חשוב בשגרת הטיפוח, מותג הטיפוח SO.KO משיק את WORKOUT-סרום לחות לפנים המסייע בשיפור וצמצום מראה קמטים וקמטוטים המועשר באלסטין התורם לגמישות העור ומראה מוצק וגמיש וחומצה היאלרונית המסייעת בשמירה על רמת הלחות הטבעית של העור, להשיג בסניפי סופר-פארם ובאתר האונליין.

מותג הדרמו קוסמטיקה "סרווה", משיק סרום חומצה הילארונית המעניק לחות, מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור והקלה על עור יבש, בזכות סינרגיה של 3 סרמידים חיוניים הזהים לסרמידים שבעור. המוצרים מכילים סרמידים עם טכנולוגיית MVE-פטנט רשום עבור יעילות כוללת נוספת בשיקום מחסום ההגנה הטבעי של העור. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם,

קופות החולים מכבי ומאוחדת ובאתרי המכר. מותג הדרמו קוסמטיקה ג'רוביטל, המתמחה מעל 100 שנים בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועית מבוססי מדע, משיק בסדרת Gerovital H3 Evolution -סרום מרוכז המועשר ב-6% חומצה היאלורונית, ויטמין C ליפוזומלי ורכיבים המסייעים בהפחתת קמטים עמוקים, מילוי קמטוטים, המעניקים לחות מוגברת.

סוד הסרום סרומים מובילים so.ko, סרווה וג'רוביטל. יח"צ,
סוד הסרום סרומים מובילים so.ko, סרווה וג'רוביטל/יח"צ

ירוק עולה

אוהבים תה ירוק? מותג Life מבית סופר-פארם משיק את FACE IT-מוצרים טבעוניים לניקוי, טיפוח והזנת עור הפנים, מועשרים בתמצית תה ירוק, ללא פראבנים ו-SLS.

בסדרה: תרחיץ פנים לעור יבש מכיל הממליס, אלוורה ומינרלים מים המלח; תרחיץ פנים עדין לעור מעורב מכיל קמומיל, תמצית אשכולית אדומה, ויטמין B5 ומינרלים מים המלח; מסיר איפור, מכיל אלוורה הממליס וקמומיל; מים מיסלריים להסרת איפור וניקוי, מכיל אלוורה, הממליס, וקמומיל; מוס ניקוי פנים לעור רגיל, מכיל ויטמין B5, מינרלים מים המלח, תמצית קמומיל, הממליס ואשכולית אדומה; מסיר איפור דו-פאזי להסרת כל סוגי איפור, מכיל אלוורה, קמומיל וויטמין E;

ועוד: פילינג גרגירים במרקם ג'ל, עשיר בנוגדי חמצון עוצמתיים, ויטמין B5 וגרגרי גלעיני אפרסק; מסכת חימר KAOLIN מכילה מינרלים מים המלח, ויטמינים E, B5, ו-C, שמני אבוקדו וחוחובה, חמאת שיאה וחומצה היאלורונית; מסכת לחות עם ויטמין E, מינרלים מים המלח, חומצה היאלורונית ושמן אבוקדו. להשיג בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין.

תה ירוק מוצרי טיפוח למותג. יח"צ,
תה ירוק מוצרי טיפוח למותג/יח"צ

הצצה לעולם התחתון

הלבשה תחתונה הפכה מזמן ללגיטימית וכפריט אופנה עצמאי, הצצה לקולקציית הקיץ של המותג "פמינה", מגלה פריטים שתשמחו לשדך לכל לוק כמו גופיות וקומביניזונים מסאטן בעיטור תחרה, חלוק קימונו מתחרה, בין הבדים: סריגים דקים, ויסקוזה, ג'קארד, כותנה, טטרה, רשת, ג'אקרד וסימלס-סריגה ללא תפרים.

צבעי הקולקציה נכונים ומדויקים וכוללים: ניוד ורדרד, אקווה, שנהב, לבן ושחור, ולסיום יש קולקציית כפכפים עם או בלי פרווה, הכל קיים באתר ובחנויות המותג.

העולם התחתון עולה למעלה קיץ במותג פמינה. אייל נבו,
העולם התחתון עולה למעלה קיץ במותג פמינה/אייל נבו

טעים בשבועות

חג שבועות הוא גם חג הפסטות, המותג הנחשק ברילה, משיק סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת, הכוללת 4 סוגי פסטת איכותית: טריגאטלי-חתך פסטה מיוחד שפותח על-ידי ברילה, "טרי"- על שם צורת תלתן של הפסטה; אורקייטה-פסטה בצורת צדף, חלקה מבפנים ומחורצת מבחוץ, אוחזת בצורה מושלמת את הרוטב; פליה א פיינו-פסטה טליאטלה בשילוב תרד; קסטלאנה-פסטה בצורת קונכייה המאפשרת לרוטב להיכנס בין החריצים. לפסטות טעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, הכי איטליה באוויר.

לגבינת סימפוניה של שטראוס שהכרתם במגוון טעמים ו-5% שומן, מצטרף קו גבינות שמנת 16% שומן בטעמי בצל מטוגן ופלפל שחור ובטעם טבעי.

ולשני קינוחים מושלמים, בן&ג'ריס ישראל, משיקים לראשונה מאגדות פיס-פופ המכילות 3 שלגוני פרימיום משמנת משובחת, שלגון בצק עוגיות-שלגון עם ליבת בצק עוגיות בגלידת שמנת משובחת עם וניל ושוקולד צ'יפס בציפוי בטעם שוקולד ושלגון סולטד קרמל בראוני-שלגון עם ליבת בראוני בגלידת שמנת משובחת עם וניל ושוקולד צ'יפס בציפוי קרמל מלוח. חברת 'מוצרי איכות אמריקאים'.

יצרנית סדרת המאפים הביתיים 'בראנץ' & קראנץ', משיקה במהדורה מוגבלת, בלינ'צס גבינה עם תות במארז של 5 יחידות בלינצ'ס גבינה במילוי גבינה אמיתית ותות שדה, שולפים מהמקפיא, סופרים 8 דקות ומגישים, מושלם, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.

הכי טעים לשבועות עם פסטה ברילה, גלידות בן&ג'ריס, בלינצס של בראנץ אנד קראנץ'וגבינת  שטראוס. יח"צ,
הכי טעים לשבועות עם פסטה ברילה, גלידות בן&ג'ריס, בלינצס של בראנץ אנד קראנץ' וגבינת שטראוס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully