וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Assured Allies מגייסת עובדים

22.5.2024 / 19:21

על רקע הסכם שותפות עם ענקית הפנסיה האמריקאית CalPERS

מייסדי Assured Allies - מימין רועי נהיר מנכל ואפיק גל סמנכ"ל מוצר. יחצ,
מייסדי Assured Allies - מימין רועי נהיר מנכל ואפיק גל סמנכ"ל מוצר/יחצ

חברת האינשורטק Assured Allies, שמפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המשלבת פתרונות פינטק, טכנולוגיה ותוכניות בריאות במטרה לעזור לאוכלוסיה המבוגרת להזדקן בכבוד, מגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח, ארכיטקטורה, מחקר ומוצר. משרדי החברה ממוקמים במתחם הבורסה ברמת גן (ליד תחנת סבידור והרכבת הקלה) ומודל העבודה הינו היברידי.
בין המשרות הפתוחות: מנהל/ת מוצר, מפתח/ת דאטה בכיר, ארכיטקט/ית תוכנה, מפתח/ת BI, מפתח/ת DevOps, חוקרים/ות ו- UX Designer. בנוסף מגייסת החברה למשרדיה בארה"ב מגוון תפקידים.

החברה חתמה על הסכם שותפות רב שנתי עם CalPERS, קרן הפנסיה הציבורית הגדולה בארה"ב. במסגרת ההסכם, 45 אלף מבוטחים סיעודיים של CalPERS יהיו זכאים להשתתף בתכנית AgeAssured של החברה לתקופה של לפחות 5 שנים.

AgeAssured הינה פלטפורמה טכנולוגית מותאמת אישית, אשר מיועדת לאפשר למבוגרים להמשיך לחיות באופן עצמאי בבתיהם. החברה משתמשת במודלי חיזוי המבוססים על מחקר קליני מעמיק ועל המידע החדשני ביותר בתחום הזקנה, כדי לזהות מבוטחים הנמצאים בסיכון הגבוה ביותר להתדרדר למצבים של תלות בעזרה סיעודית. בשילוב עם מודלים פיננסים אקטוארים מתקדמים, התוכנית מספקת התערבויות מניעתיות לטיפול במבוטחים, על-מנת לסייע להם להישאר עצמאיים זמן רב ככל האפשר.
התוכנית הושקה בארה"ב בשנת 2020 והביאה לחיסכון משמעותי לחברות הביטוח ולשיפור איכות חייהם של המבוטחים. התכנית הראתה יעילות של 10% בהפחתה של תשלומי תביעות בגין צרכים סיעודיים - חיסכון משמעותי עבור חברות ביטוח אשר משלמות מיליארדי דולרים בשנה עבור שירותים סיעודיים למבוטחים. קרן CalPERS פועלת קרוב למאה שנים ומפעילה תוכניות פרישה ובריאות למיליוני עובדי ציבור והוראה בקליפורניה, והיקף נכסיה נאמד בכחצי טריליון דולר.

"ערך אמיתי למבוטחים ולביטוח"

רועי נהיר, מייסד משותף ומנכ"ל Assured Allies: "אנו גאים בכך ש-CalPERS בחרה להפקיד בידינו את רווחת המבוטחים שלה. שותפות אסטרטגית זו היא אבן דרך משמעותית עבורנו המעידה על כך שהטכנולוגיה והמוצרים שלנו מייצרים ערך אמיתי, ברמה היומיומית, הן למבוטחים והן לחברות הביטוח. עם השקת השותפות עם CalPERS, פלטפורמת AgeAssured משרתת כעת למעלה מ-130 אלף מבוטחים סיעודיים בשיתוף עם חברות הביטוח המובילות בארה"ב" הוסיף נהיר."המשימה שלנו כחברה היא לעזור לכמה שיותר אנשים להזדקן בכבוד. השותפות עם CalPERS תאפשר לנו לסייע לעשרות אלפי אנשים נוספים בשנה, ומשקפת את הביקוש המשמעותי לפתרונות הטכנולוגיים החדשניים שלנו בתחום הביטוח הסיעודי."

Assured Allies נוסדה בשנת 2018 על ידי רועי נהיר וד"ר אפיק גל, נשיא ומנהל מוצר ראשי, שקיבלו את ההשראה להקמת החברה לאחר שחוו באופן אישי את האתגרים הכרוכים בטיפול בבני משפחה מבוגרים. לצורך תכנון ופיתוח המוצרים הם אספו צוות מגוון של אנשי דאטה סיינס ופיתוח, לצד קלינאים, עובדים סוציאלים, מומחים במדעי ההזדקנות ואקטוארים. החברה גייסה 65 מיליון דולר מאז הקמתה בהובלת חברת הביטוח הראל וקרן FinTLV. החברה מעסיקה כיום כ-100 עובדים במרכז הפיתוח בישראל, במטה בבוסטון וברחבי ארה"ב וממשיכה להתרחב ולגייס עובדים חדשים בישראל ובארה"ב.

מוצר נוסף של החברה, NeverStop, הוא פלטפורמה המאפשרת לחברות הביטוח ליצור דור חדש של מוצרים פנסיוניים המעודדים מבוטחים לתכנן ולהשקיע מאמצים בהזדקנות מיטבית ובכך לחסוך בעלויות סיעודיות עתידיות. ייחודם של המוצרים בכך שבנוסף לתשלום קצבה בשנות הפרישה, הם מסייעים למבוטחים להגיע לגיל מבוגר במצב הטוב ביותר עבורם ומספקים כיסוי ביטוחי סיעודי. המוצרים של NeverStop משלבים בתוכם מערכת לחיתום דיגיטלי ותוכנית בריאות (wellness) אישית, מוכחת-מדעית, המציעה למבוטחים הזדמנות להגדיל את הכיסוי הביטוחי לצד הפחתת הסיכון לכך שיזדקקו לסיעוד בעתיד. טכנולוגיית החיתום הדיגיטלי החדשנית של החברה פועלת בזמן-אמת ומאפשרת לחברות הביטוח לבטח מבוגרים שבעבר היו נדחים.

מידע על המשרות והגשת מועמדות באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully