וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשלומים באפל וגוגל פיי זינקו ב-84% תוך שנה

23.5.2024 / 8:44

באפריל נרשם שיא תשלומים באמצעות ארנקים דיגיטליים, הכוללים בעיקר את אפל וגוגל פיי, ועמד על 5.54 מיליון שקל - 29% מכלל העסקות הפיזיות בבתי עסק: "ההוצאה היומית מתקרבת ל-200 מיליון שקל - צמיחה משמעותית הרבה מעבר לכל אמצעי תשלום אחר"

בווידאו: רו"ח ירון גינדי בריאיון לליאת רון בוואלה פתרנו על ההטבות לבעלי עסקים קטנים שיגדירו את עצמם "עסק זעיר"./אולפן וואלה

שיא חדש של הוצאות בארנקים דיגיטליים נרשם באפריל - 5.548 מיליארד שקל שולמו באמצעות ארנקים דיגיטליים הכוללים בעיקר את אפל פיי וגוגל פיי. מדובר בזינוק של 84.2% לעומת אפריל 2023, הבדל אשר מעיד את הגידול באימוץ הטכנולוגיה.

לפי נתוני חברת שבא, המנהלת את מערכת התשלומים הלאומית באשראי, בחודש שעבר הוצאות באמצעות ארנקים דיגיטליים היוו כמעט 29% מסך ההוצאות בעסקות פיזיות בבתי עסק ו-13.5% מסך ההוצאות בכרטיסי אשראי במהלך החודש. היקף ההוצאות בעסקאות פיזיות עמד באפריל על 19.228 מיליארד שקלים.

ההוצאה היומית הממוצעת בארנקים דיגיטליים הגיעה באפריל ל-184.913 מיליון שקל, כאשר במרץ סכום ההוצאה היומית עמד על 164.652 מיליון שקלים, עלייה של למעלה מ-20 מיליון שקלים.

גוגל פיי. ShutterStock
מתקרב להוצאה של 200 מיליון שקל ביום/ShutterStock

על פי נתוני שבא, באפריל הגיע היקף ההוצאות והשימוש של הציבור הישראלי בעסקאות חכמות באמצעות מערכת ה-EMV ל-96.8% מההוצאות בכרטיסי אשראי והסתכמו ב-39.881 מיליארד שקלים מתוך סך הוצאות של 41.218 מיליארד שקלים. 71.6% מההוצאות הפיזיות בכרטיסי אשראי, הרכישות בבתי העסק עצמם, התבצעו באפריל באמצעות עסקאות חכמות (עסקאות קונטקטלס ועסקאות בארנקים דיגיטליים ושעונים חכמים) שסכום ההוצאה בהן עמד באפריל על 13.759 מיליארד שקלים.

סמנכ"לית פיתוח עסקי, שיווק ומכירות בשבא, טלי הולנברג, אומרת כי "השימוש בארנקים הדיגיטליים ממשיך לצמוח בהיקפים גבוהים. בחודש אפריל, סכום ההוצאה היומית דרך ארנקים דיגיטליים הגיע לכמעט 200 מיליון שקלים ומדובר בנתון שמעיד על היקף ועומק החדירה של הטכנולוגיה ואמצעי התשלום המתקדמים לחייהם של כל הישראלים. אנו רואים שהיקפי השימוש בארנקים דיגיטליים המבוססים כרטיסי חיוב ממשיך במגמה של צמיחה משמעותית, הרבה מעבר לכל אמצעי תשלום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully