וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר של AP: שכרה יועצי תקשורת ישראלים

23.5.2024 / 13:12

בחודש האחרון שכרה סוכנות החדשות מהגדולות בעולם משרד ייעוץ מקומי שיסייע לה בהתנהלות

משרד התקשורת החרים ציוד של סוכנות אי.פי: "הפירו את חוק אל-ג'זירה"/על פי סעיף

על רקע האתגרים התקשורתיים עימם היא מתמודדת בישראל בחודשים האחרונים שכרה AP את שירותיה של אורנשטיין חושן תקשורת של איתמר חושן והדן אורנשטיין.

לוואלה נודע כי בחודש האחרון אורנשטיין חושן החלו לייעץ ל-AP הנחשבת לסוכנות החדשות מהגדולות והחשובות בעולם, בכל הקשור לאתגרים תקשורתיים שסוכנות הידיעות חווה בישראל מאז תחילת המלחמה. בנוסף, אורנשטיין חושן מייעצים לגבי אסטרטגיית העבודה מול כלי התקשורת בישראל.

אורנשטיין חושן מייעצים כיום לשורה של לקוחות בינלאומיים בהם: בנק אוף אמריקה, הבנק השוויצרי פיקטה, ענקית הטכנולוגיה SAP, חברת התוכנה האמריקאית Yahoo, ענקית הנדל"ן JLL, קבוצת טדי שגיא ועוד.

משרד התקשורת החרים ציוד של סוכנות אי.פי: "הפירו את חוק אל-ג'זירה". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משרד התקשורת החרים ציוד של סוכנות אי.פי: "הפירו את חוק אל-ג'זירה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סוכנות הידיעות AP עומדת במרכזו של פולמוס שלא לומר משבר, לאחר שהשבוע החרים משרד התקשורת ציוד ששימש לשידורי הרשת משדרות ולאחר מכן החזירו לסוכנות.

לפי המשרד, "הציוד שהוחרם כולל מצלמה, תלת רגל, מודם Live u ושני מיקרופונים, כאשר ההחרמה נעשתה "בהתאם להוראת שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי לסגירת שידורי אל-ג'זירה בישראל".

במשרד הסבירו כי "המצלמה שהוחרמה משדרת בניגוד לחוק בערוץ אלג'זירה בשידור חי את צפון רצועת עזה כולל פעילות של כוחות צה"ל ומסכנת את לוחמינו", נמסר ממשרד התקשורת".

לאחר האירוע אמרה דוברת הבית הלבן קארין ז'אן פייר כי בבית הלבן מודאגים מההחלטה. "אנחנו סבורים שיש לוודא שהעיתונאים תהיה היכולת והזכות לעשות את עבודתם. אנחנו מודאגים מהדיווחים הללו", מסרה.
בהמשך פנו בכירים בממשל האמריקני פנו ללשכת ראש הממשלה, הביעו דאגה רבה מהמהלך וביקשו לבטל אותו.

בהמשך היום הורה קרעי להשיב את הציוד שהוחרם על רקע הלחצים הכבדים ואמר כי "מאחר ומשרד הביטחון מבקש לבחון את עניין השידורים ממיקומים אלו בשדרות בנוגע לסיכון כוחותינו, הוריתי לבטל את הפעולה ולהשיב את הציוד לסוכנות AP, עד לקבלת החלטה אחרת על ידי משרד הביטחון.

באורנשטיין חושן סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully