וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הטיפוח Palmer's מרחיב פעילותו בישראל: משיק מוצרי טיפוח טבעיים לשיער

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 13:20

פאלמרס פועלת בישראל בהצלחה בקטגוריית מוצרי ההיריון והלידה תחת חברת פיור ויז'ן; החברה שמה לה למטרה להפוך לשחקנית משמעותית גם בשוק הטיפוח לשיער, שמוערך בכמיליארד שקל בשנה

סדרת המוצרים החדשה של פאלמרס. יח"צ,
פאלמרס. המוצרים החדשים/יח"צ

מותג הטיפוח האמריקאי הוותיק פאלמרס (Palmer's), המוכר בישראל בעיקר בזכות מוצרי הטיפוח לנשים בהריון ואחרי לידה, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין של 6 מוצרים חדשים בקטגוריית הטיפוח לשיער. ההשקה בישראל נעשית לאחר השקת ליין המוצרים בארה"ב לפני כשנתיים, מאז זוהי הקטגוריה הצומחת ביותר של החברה וכעת הוחלט להשיקה גם בישראל.

המהלך מלווה בקמפיין שיווקי נרחב בהיקף של כמיליון שקלים, כולל פרסום בטלוויזיה, פעילות דיגיטל, שיתופי פעולה עם משפיענים מקומיים ופעילויות שטח.

פאלמרס, הפועלת בהצלחה בישראל בקטגוריית מוצרי ההיריון והלידה תחת חברת פיור ויז'ן, שמה לה למטרה להפוך לשחקנית משמעותית גם בשוק הטיפוח לשיער, שמוערך בכמיליארד ש"ח בשנה. מתוך שוק זה, פלח מוצרי השיער במחלקות הטבע, ללא מלחים והמתאימים לשיער לאחר החלקה או צביעה, מהווה כ-10%. פאלמרס שואפת לתפוס נתח של 10%-15% מקטגוריה זו כבר בשנה הראשונה.

חפיפת שיער. ShutterStock
אשה חופפת שיער. המותג מוכר בישראל בעיקר בזכות מוצרי הטיפוח לנשים בהריון ואחרי לידה/ShutterStock

מוצרי השיער של פאלמרס, הכוללים שמפו ומרכך ללא מלחים, מושקים ברשתות פארם מובילות כמו סופר פארם וגוד פארם, וכן בחנויות טבע, בתי מרקחת ואתרי סחר דוגמת טרמינל X. המותג נהנה ממוניטין עולמי, עם נוכחות בלמעלה מ-120 מדינות, והוא ידוע בזכות האיכות הגבוהה של מוצריו המבוססים על רכיבים טבעיים, לצד מחירים שווים לכל כיס.

מוצרי השיער של פאלמרס מבוססים על רכיבים טבעיים הכוללים חמאת קקאו, שמן זית ושמן קוקוס. כל המוצרים הינם ללא מלחים וללא SLS ומתאימים לשיער שעבר טיפולים כמו החלקה או צביעה.
כאמור, קטגורית מוצרי השיער הינה הקטגוריה הצומחת ביותר בפאלמרס בעולם מזה שנתיים.
המוצרים נמכרים במחלקות הטבע במחירי צרכן הנעים בין 49.90 ל 54.90 שקלים (סדרת חמאת הקקאו עם הביוטין).

לדברי גל קריינר, מנכ"ל משותף בחברת פיור ויז'ן, "אנו נרגשים להרחיב את פעילות המותג פאלמרס בישראל עם ליין מוצרי השיער האיכותיים והמבוקשים. כחברה המתמחה בטיפוח, אנו רואים הזדמנות אדירה לתת מענה לביקוש הגובר למוצרי שיער טבעיים ועדינים, ובטוחים שהצרכן הישראלי ייהנה מחווית השימוש המוכחת של פאלמרס. הקמפיין הנרחב ישים את פאלמרס במרכז תשומת הלב ויסייע לנו לבסס את מעמדנו כמותג מוביל בתחום".

פאלמרס מייצרת מגוון רחב של מוצרים לטיפוח העור והשיער מאז 1840, ונחשבת למותג המוביל בארה"ב בטיפול בסימני מתיחה בהיריון ואחרי לידה. הרחבת הפעילות לקטגוריית מוצרי השיער הינה מהלך אסטרטגי של חברת פיור ויז'ן במטרה לבסס את המותג פאלמרס כמותג מוביל לטיפוח כולל בישראל, תוך מינוף המוניטין החיובי והמומחיות המוכרת בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully