וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה השנה: אסם מעלה מחירים

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 10:05

חברת הענק הודיעה על העלאת מחירים של 2%-7% בשורה של מוצרים: במבה, פתיתים, מנה חמה, קפה טייסטרס צ'ויס ועוד: "התייקרויות חומרי הגלם, הייצור והלוגיסטיקה"

בווידאו: ביקור במפעל אסם בשדרות/עריכה: גלעד מן מנהיים

חברת הענק אסם נסטלה הודיעה היום ללקוחותיה על התייקרות רוחבית שנייה מאז תחילת השנה, שתכלול שורה ארוכה של מוצרים. בין ההתייקרויות מוצרי בסיס שנמצאים בכל בית כמעט: מאפה, חטיפים, משקאות (קפה וסירופ), תבשילים מוכנים ופתיתים.

אסם היא מיצרניות ומשווקות המזון הגדולות בישראל ובין החטיפים שהיא מייצרת ניתן למנות את הפופולריים ביותר: במבה, ביסלי, אפרופו, דובונים, צ'יפס, פופקו ועוד. לפי החברה בשלב זה צפויים להתייקר החטיפים במבה, אפרופו ובייגלה. מוצר נוסף שעתיד להתייקר הוא מנה חמה, וכן עוגת הבית, פתיתים לסוגיהם, קפה טייסטרס צ'ויס, סירופ ויטמינצ'יק, מוצרי בונז'ור ועוד.

זוהי ההתייקרות השנייה של אסם מתחילת השנה והיא תיכנס לתוקף בתחילת יולי. החברה אומרת כי מדובר בעליה של 2.2% בממוצע, אך כאשר המחירים החדשים יגיעו למדפים יהיו כמובן מוצרים שיתייקרו בשיעור גבוה בהרבה.

אסם נסטלה מצטרפת לשורה ארוכה של חברות שהעלו מחירים בתקופה האחרונה וביניהן דיפלומט, תנובה, קוקה קולה ועוד.

פסח 2024, אסם נסטלה. סטודיו אסם,
חלק ממוצרי אסם/סטודיו אסם

מהחברה נמסר כי "אסם נסטלה הודיעה היום (ה') ללקוחות החברה כי בעקבות המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה, אנו נאלצים לעדכן את המחירון הקמעונאי של מוצרים שמחירם לא עודכן בשנה האחרונה, וחלקם אף לא עודכן ב- 13 השנים האחרונות, בשיעור ממוצע של כ-2.2% ממחירון כלל מוצרי החברה. המוצרים שמחירם הקמעונאי יתעדכן הם: מאפה, חטיפים, משקאות (קפה וסירופ), תבשילים מוכנים ופתיתים. עדכון המחירים מפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות וייכנס לתוקפו ב-01.07.24".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully