וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ישראל תפטר כ-20 מתוך 28 עובדיה במסגרת ההיערכות מחדש

הדר חורש

25.3.2003 / 7:35

החברה אמורה להפעיל את ערוץ החדשות שישדר על רשתות הכבלים והלוויין; צפויה להתחיל בשידור חדשות ברבעון האחרון של 2003 ולהעסיק 150 עובדים



חברת חדשות ישראל החליטה לפטר את רוב עובדיה. החברה תפטר כ-20 מתוך 28 העובדים, במסגרת היערכות החדשה שלה, שתצא לפועל בעקבות השינוי בהרכב בעלי המניות של החברה. יו"ר מועצת המנהלים של החברה, שמואל סלבין, מסר כי העובדים המפוטרים גויסו בתקופה בה סיפקה החברה שירותי חדשות לערוץ 10, וכעת אין בהם צורך.



החברה אמורה להפעיל את ערוץ החדשות, שישדר על רשתות הכבלים והלוויין. בכוונת החברה להגיש בתוך חודש למועצת הכבלים והלוויין תוכנית חדשה להפעלת הערוץ, ולאחר אישור התוכנית תשוב החברה לגייס עובדים.



על פי התוכנית המעודכנת, צפויה החברה להתחיל לשדר חדשות ברבעון האחרון של 2003 ולהעסיק כ-150 עובדים. הערוץ היה אמור להתחיל בשידוריו ב-17 במארס, ואולם מחלוקות בין בעלי המניות, קשיי ניהול והשפל הכבד בשוק הפרסום שיבשו את ההיערכות, והפעילות בחברה שותקה.



לפני שבועיים הודיעו אנשי העסקים, צבי חפץ ואיגור מלשנקו, כי בכוונתם להצטרף לקבוצת השליטה בערוץ ולסייע בהזרמת ההון הנדרש להפעלתו - כ-22 מיליון דולר. השניים רכשו 11% ממניות החברה מידי קבוצת פורמולה והחלו במו"מ לרכישת כמות דומה של מניות ממשפחת רויכמן.



חפץ ומלשנקו אמרו כי הם מבקשים לגבש קבוצת שליטה יציבה בערוץ, באמצעות הסכמים חדשים בין בעלי המניות או באמצעות רכישה של מניות נוספות.







חפץ הוא עו"ד המייצג את ולדימיר גוסינסקי בדירקטוריון "מעריב". מלשנקו הוא איש עסקים ועתונאי רוסי, שהיה בעבר בעלי רשת הטלוויזיה NTV; היום הוא אזרח ספרד הפועל מארצות הברית. לפני כחודש רכש מלשנקו מחפץ את מניותיו ב"מעריב" - כ-1.1% ממניות העיתון - תמורת 2 מיליון דולר.



עסקת המכירה של מניות פורמולה לחפץ ומלשנקו טעונה אישור מועצת הכבלים והלוויין, הצפויה לאשר עקרונית את העסקה ביום ה' הקרוב. על פי בקשת המועצה, סיפקו חפץ ומלשנקו פרטים על עצמם כדי להציג הוכחה ליכולתם לעמוד בהשקעה הנדרשת בערוץ.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully