וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון בן נון מונה לתפקיד סמנכ"ל שירותי מומחים עם ערך מוסף באלעד מערכות

26.5.2024 / 13:43

במסגרת תפקידו ירחיב את פעילות מיקור החוץ הקיימת באלעד וייתן מענה למגזר העסקי ולהייטק

אלון בן נון. רועי שור,
אלון בן נון/רועי שור

אלון בן נון 47, מונה לתפקיד סמנכ"ל שירותי מומחים עם ערך מוסף (Value-added services professional services) באלעד מערכות תוכנה. במסגרת תפקידו ירחיב את פעילות מיקור החוץ הקיימת באלעד וייתן מענה למגזר העסקי ולהייטק. לדברי גורמים בחברה, אלון מביא עימו תפיסה הוליסטית, ייחודית בעולמות מיקור חוץ ובאמצעות שילוב סינרגטי עם חטיבות הפיתוח באלעד, מאפשר ללקוחות ליהנות מעבודה עם בית תוכנה מוביל המאפשרת שיתוף ידע עם חטיבות הפיתוח בדגש על תחומי המיקוד בהם אלעד מובילה, CRM ,DIGITAL ,DATA ובמתן שירותי ליווי מקצועי, שיתוף ידע, אחריות וגיבוי. פעילות זו מקבילה לפעילות מיקור החוץ של אלעד במגזר הממשלתי שמונה מעל ל550 עובדים ומנוהל על ידי צביקה לוגסי.

בן נון הוא בעל ניסיון של 25 שנים בעולם המכירות ומתוכן 18 שנים בתחום ומגיע מקבוצת אמן בה עבד ב16 שנים האחרונות כמנהל מגזר ההיטק ביחידת מיקור החוץ של החברה. בנוסף, בן נון הקים וניהל את מערך ה-Offshore של קבוצת אמן בשלוש השנים האחרונות.

לפני כן עבד כשנתיים בחברת -Unilink כ-Account manager ובתחילת הקריירה כמנהל מכירות ברדיו ללא הפסקה 103FM.

בן נון: "הצטרפתי לאלעד מאחר וגיליתי שמדובר בחברה צומחת עם רצון להתרחב ולגדול תוך כדי מתן שירות וערך מוסף ללקוחות. אני מאמין בכל מאודי בהון האנושי של החברה בתוספת לערך המוסף של יחידות הפיתוח לתת פתרונות איכותיים שיובילו אותנו לעתיד מזהיר ומבטיח."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully