וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחות שטראוס: הכנסות של 2.6 מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 12:57

דוחות החברה לרבעון הראשון מראים עלייה בהכנסות; החברה מציגה רווח תפעולי של כ-204 מיליון שקל שמהווה 7.8% מהמחזור

שי באבד מנכ"ל משרד האוצר בראיון לוואלה!NEWS. רוני כנפו
באב"ד. "ממשיכים ביישום התוכנית האסטרטגית"/רוני כנפו

קבוצת שטראוס מפרסמת הבוקר את הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2024 עם עליה בשיעור ההכנסות, שהסתכמו לסך של כ-2.6 מיליארד שקלים, עלייה של כ-1.4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-204 מיליון שקלים, שמהווה כ-7.8% מסך כל המכירות. הרווח התפעולי הושפע בין היתר כתוצאה מהעלייה המשמעותית במחירי חומרי הגלם, שהביא לירידה של כ-2.4% ברווח התפעולי ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של הקבוצה ברבעון עמד על כ-159 מיליון שקלים, לעומת רווח נקי של כ- 134 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

במהלך הרבעון הראשון, וכחלק מיישום האסטרטגיה של הקבוצה, השלימה הקבוצה את מכירת חברת הקפה בסרביה, בתמורה לסכום של 38.8 מיליון אירו. במקביל, פעילות הממתקים של הקבוצה ממשיכה להתאושש עם צמיחה ועלייה בנתחי השוק.

כמו כן, בחודשים האחרונים חברת הדירוג 'מעלות S&P' הודיעה על עדכון תחזית קבוצת שטראוס ליציבה משלילית ואשררה את דירוג ' ilAA+' שניתן לקבוצה.

נשיא ומנכ"ל הקבוצה, שי באב"ד: "אנחנו ממשיכים ביישום התוכנית האסטרטגית של הקבוצה למיקוד בפעילויות הליבה והשקעות בפיתוח מנועי צמיחה אסטרטגיים שיובילו את הקבוצה בשנים הקרובות. זאת, לצד המשך התייעלות ארגונית והתמודדות עם העלייה במחירי חומרי הגלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully