וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי כסיף, משנה למנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים ומזכירת הקבוצה, פורשת לגמלאות

27.5.2024 / 13:13

כסיף עבדה בקבוצה במשך 33 שנים ותסיים את כהונתה כמזכירת הקבוצה בסוף החודש. את תפקיד מזכירת הקבוצה תמלא עו"ד שרית פרלמוטר-שוגרמן, אשר תצטרף לקבוצת מגדל

טלי כסיף. ניקולה וסטפהל,
טלי כסיף/ניקולה וסטפהל

טלי כסיף, משנה למנכ"ל ומזכירת קבוצת מגדל ביטוח ופיננסים, מהמנהלות הוותיקות והבכירות בקבוצה, תסיים בסוף החודש את כהונתה כמזכירת הקבוצה לקראת פרישתה לגמלאות. כסיף, עו"ד במקצועה, בוגרת תואר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, כיהנה כמזכירת החברה של מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים, מגדל ביטוח ומגדל מקפת במשך 33 שנים.

לאחר סיום תפקידה, תחום מזכירות הקבוצה יעבור למערך הייעוץ המשפטי והאכיפה, בניהולו של עו"ד נועם הויזליך, משנה למנכ"ל והיועץ המשפטי הראשי והממונה על האכיפה. את תפקיד מזכירת הקבוצה תמלא עו"ד שרית פרלמוטר-שוגרמן, אשר תצטרף לקבוצת מגדל. שרית היא שותפה במשרד עוה"ד FBC & Co, במחלקה עסקית, שוק הון, מיזוגים, והיא מלווה שורה של תאגידים וגופים מוסדיים מהגדולים במשק. קודם לכן כיהנה שרית כמזכירת החברה ויועצת משפטית בחברות ציבוריות.

שרית פרלמוטר שוגרמן. יחצ,
שרית פרלמוטר שוגרמן/יחצ

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "אני מודה לטלי מכל הלב, בשמי ובשם כל מנהלי ועובדי מגדל לדורותיהם, על למעלה משלושה עשורים של עשייה למען קבוצת מגדל במקצועיות ובמסירות אין קץ. טלי מילאה תפקיד מרכזי וחשוב בקבוצה ואין ספק שהיא תחסר לנו מאוד. אני מאחל לה הנאה רבה מהחיים שלאחר הפרישה ומשוכנע שהיא תמשיך בעשייה ענפה, תקדם ותפתח את תחומי העניין שלה. בהזדמנות זו, אבקש לברך את שרית על הצטרפותה לקבוצת מגדל ולאחל לה הצלחה בתפקידה כמזכירת הקבוצה".

טלי כסיף מסרה: "אני מסיימת פרק משמעותי וחשוב בחיי. מגדל היא חלק ממני, ביתי השני, ואני חלק ממגדל. אני מסיימת את תפקידי גאה ושמחה בחלקי לאחר שנים מאתגרות ומעניינות כשאני יודעת שאני משאירה אחריי חברה טובה בידיים טובות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל המנהלים והעובדים שהיו לצידי ועימי לאורך כל השנים הללו, כמו גם לחברי הדירקטוריונים של הקבוצה, אותם ליוויתי לאורך השנים, ואני מאחלת לכולם הצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully