וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המסים: וולט חשודה בהעלמת מס בעשרות מיליונים

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 17:46

סמנכ"ל התפעול בחברה נעצר בחשד לקיזוז חשבוניות פיקטיביות במשך יותר מ-3 שנים בסכום כולל של כ-230 מיליון שקל, שהמס בגינן עומד על כ-33.5 מיליון שקל

בווידאו:שוטר רכוב על אופנוע רודף אחרי שליח וולט על קורקינט/אסף דיין

ענקית המשלוחים וולט חשודה בכך שהעלימה מס בהיקף של עשרות מיליונים שקלים. לפי הודעת רשת המסים, אליה אוהד יוספיאן, סמנכ"ל תפעול בחברת וולט אנטרפריזס בע"מ , הובא היום (ב') בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. החשוד שוחרר בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי ביחידת החקירות של מכס ומע"מ ת"א והמרכז מתנהלת חקירה במסגרה עולה החשד כי וולט קיזזה בספרי הנהלת החשבונות של החברה חשבוניות מס החשודות כפיקטיביות על שם חברת תלוש לעצמאי טי.בי. או בע"מ, בהיקף של מאות מיליוני שקלים במעורבות ישירה של יוספיאן.

מזג אוויר בבני ברק 4 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
שליח וולט. לפי החשד העבירות התבצעו במשך יותר מ-3 שנים/ראובן קסטרו

ממצאי החקירה עד כה עולה החשד כי סכום החשבוניות החשודות כפיקטיביות אשר קוזזו בתקופה שבין ינואר 2021 ועד היום מסתכם לפחות לערך של כ-230 מיליון שקל, שהמס בגינן הינו כ-33.5 מיליון שקל.

במקביל, נטען בבקשה למעצר כי קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת וולט והתנהלות לקויה באופן עקבי תוך עשיית דין לעצמם.

החשוד נחקר במשרדי היחידה ומסר גרסתו. כבוד השופט גיל גבאי שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 100,000 שקל והפקדת מזומן על סך 100,000 שקל.

מוולט נמסר כי "אנחנו תמיד פועלים לפי החוק, בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים. כמובן שאנחנו משתפים פעולה עם הרשות ומעבירים את המידע שברשותנו לגבי הגופים המעורבים". בחברה הוסיפו עוד כי "נדגיש כי אליה יוספיאן לא נעצר אלא שוחרר בהסכמה", אך לפי הודעת רשות המסים הוא בהחלט נעצר ושוחרר לאחר מכן בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully