וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ המבטיח Faye עובר מתרחב למשרדים גדולים ומגייס עובדים

27.5.2024 / 17:34

Faye, חברת האינשורטק שמגדירה מחדש את שוק ביטוח נסיעות בשוק האמריקאי, ממשיכה להתרחב ועוברת למשרדים חדשים המשתרעים על קומה שלמה ופותחת מעל ל-20 משרות חדשות

משרדי faye החדשים. Guy Hamoy,
משרדי faye החדשים/Guy Hamoy

על 974 מטרים רבועים משתרעים המשרדים החדשים של חברת הסטארט-אפ Faye, על גבי כל הקומה ה-18 בבניין we בתל אביב. "למרבה המזל, החברה נמצאת בתקופה של צמיחה אדירה שמתבטאת גם בגידול בהון האנושי שמצטרף אלינו למסע הזה, באופן שהחברה הולכת להכפיל את עצמה מ-45 עובדים ועובדות בסוף 2023, ל-90 עד סוף 2024. 60 מהם במשרדי החברה בישראל" מספר מוטי בבצ'וק, סמנכ"ל התפעול של Faye.

את המשרדים החדשים עיצבה סמדי אורן, ונוכח בהם הצבע הסגול השייך ללוגו של Faye, שכל כך מזוהה איתו. החברה, שכיום היא חברת ביטוח הנסיעות הצומחת והאהובה בארצות הברית, עיצבה את חלל המשרדים לפי אותו נושא ולפי סט הערכים של החברה, וכך חלל האוכל נקרא "הלאונג'" ובעמדת הקפה שותים cofFAYE, חדרי הישיבות נקראים לפי ההרים הגבוהים בעולם ובין היתר מסמלים את ההרפתקנות כחלק מהמסע של להיות חברת סטארטאפ בתחום הטיולים. בנוסף, משרד קיימת מפה ענקית של הגלובס בו מסמנים עובדי החברה יעדים בהם ביקרו. מעבר המשרדים למעשה הוא התחלה של גיוס עובדים רבים בארץ מצד החברה, שכן כבר כיום ישנן 20 משרות חדשות לגיוס ברבעון הבא.

להצצה במשרות ושליחות קורות חיים לחצו כאן

משרדי faye החדשים. Guy Hamoy,
משרדי faye החדשים/Guy Hamoy

מאז השקתה ב-2021, Faye זכתה לתשומת לב רבה. בשנה האחרונה, Faye השלימה גיוס של $10 מיליון (בסך הכל גייסה עד כה $18 מיליון), ונבחרה במקום ה-1 בתור הסטארט-אפ המבטיח ביותר בישראל בדירוג כלכליסט לשנת 2024.

בבצ'וק מוסיף: "בהתאם לצמיחה העסקית שלנו בשוק האמריקאי, וכבר כיום מגייסת ל-20 משרות חדשות ואף פתחנו מספר משרות גם למועמדים ללא ניסיון קודם בהיי-טק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully