וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן אינומד מקבוצת ג'רוזלם גלובל השקיעה 2 מיליון דולר בחברת הסטארט אפ Chiasma

צורי דאר

25.3.2003 / 11:08

כיאזמה, המתמקדת בפתרונות למתן תרופות חלבוניות באופן לא פולשני, הוקמה ע"י גיא יכין, לשעבר מנכ"ל ניות, ופרופ' שמואל בן ששון מהאוניברסיטה העברית



קרן אינומד מקבוצת ג'רוזלם גלובל השקיעה 2 מיליון דולר בחברת הסטארט אפ כיאזמה (Chiasma) במסגרת סבב סיד.



כיאזמה מתמקדת בפיתוח פתרונות חדשניים למתן תרופות חלבוניות באופן לא פולשני. באמצעות הטכנולוגיה המפותחת על ידי Chiasma ניתן יהיה להחדיר תרופות למחזור הדם ללא צורך בזריקה. בכוונת החברה לנצל את ההשקעה כדי להמשיך ולהרחיב את תהליך פיתוח המוצר.



"אחד האתגרים המרכזיים של התעשייה הוא מתן אוראלי של תרופות מורכבות מבוססות חלבונים", אמרה ד"ר דליה מגידו, מנהלת קרן אינומד מקבוצת ג'רוזלם גלובל. "תחום זה מהווה כיום פוטנציאל שוק של מיליארדי דולרים".



כיאזמה הוקמה בשנת 2002 על ידי גיא יכין, לשעבר מנכ"ל ניות, ועל ידי פרופ' שמואל בן ששון ובאמצעות חברת יישום, החברה לפיתוח ולמסחור הידע באוניברסיטה העברית. גיא יכין יזם את הקמת החברה במסגרת תפקידו כיזם בית (Entrepreneur-in-Residence) בג'רוזלם גלובל.



יכין היה מעורב בשנים האחרונות בהקמה והובלה של מספר רב של חברות בתחום מדעי החיים, כדוגמת רימון, מיינדגארד, אנזימוטק ו-MGVS. פרופ' בן ששון הינו מדען מהאוניברסיטה העברית, המכהן כפרופ' אורח בבי"ס לרפואה באוניברסיטת הארוורד. פרופ' בן ששון מוכר בזכות פיתוח טכנולוגיית הקינזות, אשר על בסיסה הוקמה חברת קריקס הציבורית.



כיאזמה, הממוקמת בנתניה, מעסיקה כיום 6 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully