וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני וקנין מונה למנכ"ל חברת הבת תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה

28.5.2024 / 13:34

בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל תפעול, והיה אחראי על תחומי הפיתוח, השירות, הלוגיסטיקה, מערכות המידע והייצור. בנוסף, ניהל את התכנון, רכש מלאי חומרי הגלם והמוצרים המוגמרים

דני וקנין. יחצ,
דני וקנין/יחצ

קבוצת תדיראן שמחה להודיע על מינויו של דני וקנין לתפקיד מנכ"ל מוצרי צריכה וטכנולוגיה בע"מ. דני מביא עמו ניסיון עשיר של כ-28 שנים בתפקידי ניהול שונים בתדיראן. בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל תפעול, והיה אחראי על תחומי הפיתוח, השירות, הלוגיסטיקה, מערכות המידע והייצור. בנוסף, ניהל את התכנון, רכש מלאי חומרי הגלם והמוצרים המוגמרים, והתמודד עם אתגרים בתחום התקינה והרגולציה. במהלך השנים האחרונות, סייע דני רבות במיזוג חברות שנרכשו.

טרם תפקידו כמשנה למנכ"ל, כיהן דני כסמנכ"ל תפעול בתדיראן Carrier בין השנים 2006 ל-2009, שם הוביל את הטמעת תהליכי ניהול למצוינות ואיכות ACE במחלקות האחזקה והייצור. כמו כן, הטמיע תהליכי פיתוח וייצור מתקדמים כגון LEAN PRODUCTION ו-SET UP REDUCTION במפעל. דני החל את דרכו בתדיראן כמנהל קו הרכבת מאדים בשנת 1996, ולאורך השנים התקדם לתפקידי ניהול בכירים נוספים, בהם מנהל ייצור קווי מעבים, מנהל אספקה לשוק המקומי, קניין רכש, מנהל תפ"י ומנהל תכנון ותיאום במפעל המזגנים ומפעל המקררים. דני וקנין הוא בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת Derby ותואר ראשון במנהל עסקים מ-Champlain College. בשירותו הצבאי היה קצין תחזוקה בסדיר ובמילואים בדרגת רס"ן.

"אני נרגש להצטרף להנהלת תדיראן בתפקיד חדש זה", אמר דני וקנין. "אני מאמין שתדיראן מוצרי צריכה, תמשיך להיות מובילת שוק ונכונה לה עוד שיאים רבים ומשמעותיים. אני מצפה לעבוד עם צוות ההנהלה המצוין של תדיראן על מנת להשיג את מטרותינו, ומודה להנהלה הבכירה על האמון לאורך כל הדרך."

"אנו שמחים מאוד על מינויו של דני לתפקיד חשוב זה", אמר משה ממרוד, מנכ"ל קבוצת תדיראן. "דני הוא מנהל מוכשר ומנוסה עם רקורד מוכח של הצלחה והולך איתנו כמעט שלושה עשורים. אנו בטוחים שניסיונו הרב, מנהיגותו ויכולותיו יסייעו לנו להמשיך לצמוח ולהוביל את התעשייה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully