וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי חברות הנהלה חדשות בבינלאומי

28.5.2024 / 14:29

ורד גולן מונתה לראש החטיבה העסקית. עו"ד ד"ר מוריה הופטמן-דורון מונתה ליועצת המשפטית הראשית

ורד גולן- ראש חטיבה עיסקית הבינלאומי. אייל טואג,
ורד גולן- ראש חטיבה עיסקית הבינלאומי/אייל טואג

הבנק הבינלאומי מודיע על מינויה של ורד גולן לסמנכ"לית בבנק, חברת הנהלה וראש החטיבה העיסקית. זאת במקומו של בנצי אדירי שהודיע לאחרונה על פרישתו מהבנק.

גולן (46) רו"ח מאז 2004 מכהנת בבנק מאז 1996 בשורה של תפקידים, ברובם בחטיבה העיסקית:
מאז 2014 מכהנת גולן כראש סקטור בנייה ונדל"ן בחטיבה העיסקית, תפקיד בו הובילה, ניהלה ופיקחה על תיק האשראי בתחומי הבניה והנדל"ן, וניהלה את קשרי הלקוחות הגדולים של הסקטור. המינוי אושר על ידי בנק ישראל ויכנס לתוקף ב-1 ליולי.

מוריה הופטמן דורון. ענבל מרמרי,
מוריה הופטמן דורון/ענבל מרמרי

הבנק מודיע עוד על מינויה של עו"ד ד"ר מוריה הופטמן-דורון לסמנכ"לית, לחברת הנהלה בבנק וליועצת המשפטית הראשית. זאת במקומה של עו"ד חביבה דהן שהודיעה לאחרונה על פרישתה לגימלאות לאחר כהונה של 35 שנים בבנק מתוכם 7 שנים כיועצת המשפטית הראשית של הבנק.

הופטמן-דורון (54) היא בעלת ניסיון מקצועי רחב ומגוון בשורה של תפקידים בכירים כיועצת משפטית במערכת הבנקאית. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת אגף הייעוץ המשפטי לפיתוח מוצרים, טכנולוגיה וחדשנות בבנק הפועלים ולפני כן כמנהלת אגף הייעוץ המשפטי המרכזי בפועלים.

בשנים 2009-2018 כיהנה הופטמן-דורון כיועצת המשפטית הראשית של בנק אגוד ולפני כן, בשנים 1993-2009 כיהנה כעורכת דין בבנק הפועלים בתחומי בנקאות מגוונים ובתחום המיזוגים והרכישות, וכסגנית ליועץ המשפטי.

להופטמן-דורון תואר B.LL בהצטיינות מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן ותואר D.Ph במשפטים, גם הוא מאוניברסיטת בר-אילן. בנוסף היא מרצה בתחומי מומחיותה באוניברסיטת רייכמן.
המינוי אושר על ידי בנק ישראל וייכנס לתוקף במועד שיקבע בהמשך.

הדירקטוריון וההנהלה מודים לחביבה דהן על כהונתה רבת השנים במערך הייעוץ המשפטי בבינלאומי בשורה של תפקידים בכירים, בהם תרמה רבות, בתבונתה ובמקצועיותה, להצלחת הבנק ומאחלים למוריה הופטמן-דורון הצלחה רבה בתפקידה, וכן מודים לבנצי אדירי על כהונתו בבינלאומי בשורה של תפקידים בכירים, בהם תרם רבות להצלחת הבנק וצמיחתו ומאחלים לורד גולן הצלחה רבה בתפקידה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully