וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה ייצוגית בסך 25 מיליון שקל כנגד יס

אמיר הלמר

25.3.2003 / 13:02

התובעת, נציגות של בית משותף, טוענת כי בעת התקנת הצלחת לא גילתה לה חברת הלוויין כי עליה לשאת בעלויות צריכת החשמל של המתקן

נציגות הבית המשותף ברחוב הזוהר 11 בתל אביב הגישה היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב תביעה ייצוגית כנגד חברת הלוויין YES בגין חיבור צלחות הקליטה של החברה בבתים משותפים לרשת החשמל של הבית המשותף.

התובעת טוענת באמצעות עו"ד אלון גולן כי בבניין שלה מותקנת צלחת קליטה של חברת הלוויין וכי בעקבות הפסקת חשמל שאירעה בבניין בראשית השנה התברר כי חברת הלוויין חיברה את הצלחת לרשת החשמל של הבית המשותף לשם הפעלתה.

התובעת טוענת עוד כי בפנייה שביצעה לחברה הובהר לה כי החברה נוהגת לחבר את הצלחות שלה לרשת החשמל של הבניין. עוד נאמר לה ע"י החברה כי "בסך הכל, צריכת החשמל מסתכמת בפרוטות של כ-20 שקל לחודשיים".

התובעת טוענת כי בעת התקנת הצלחת בבניין הובטח לה כי לא יחול עליה כל חיוב בגין התקנת הצלחת או כל חיוב נלווה לכך וברור היה כי על חברת הלוויין לשאת בעלויות החשמל להפעלת הצלחות. עוד נטען כי החברה הטעתה את צרכניה באשר לעלויות הנובעות מחיבור הצלחת והתעשרה על חשבון ציבור לקוחותיה.

התובעת טוענת כי עפ"י נתונים שמסרה לה הנתבעת סכום החיוב בגין צריכת החשמל עבור צלחת הלוויין מסתכם בחודש ב-21 שקל, ובחישוב שנתי מדובר בסכום של כ-700 שקל. התובעת טוענת כי בהנחה שהחברה התקינה כ-100 אלף צלחות לוויין, הרי סכום התביעה לשנה אחת עומד על 25 מיליון שקל. טרם הוגשה תגובת הנתבעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully