וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: תכשיטים מהאוקיינוס ובוטיק פריזאי בתל-אביב

רונית מטיאס

29.5.2024 / 8:07

חוויית ביוטי מדהימה מפריז, תכשיטים בהשראת האוקיינוס ובושם בהשראת חצאית טוטו, מסקרה מושלמת ועיפרון עיניים מהפכני, מוצרים לשיקום העור, בלוגר האוכל שחבר לרשת המאפים הנחשקת ותנובת הארץ בפריחה

מהאוקיינוס באהבה קולקציית  הקיץ של פנדורה. יח"צ,
מהאוקיינוס באהבה, קולקציית הקיץ של פנדורה/יח"צ

מהאוקיינוס באהבה

בהשראת האוקיינוס, מותג התכשיטים הבינלאומי פנדורה, משיק את Pandora By the ocean -קולקציה בהשראת צורות גל אורגניות, דנאל אטינגר מנהלת מחלקת שיווק קבוצת סיטי-טיים, יבואנית המותג: "מותג פנדורה מספר את הסיפור המותגי' עם קולקציה אשר פיתח צוות קריאייטיב חדש, עם עיצובים חדשניים המשלבים בין עולמות העיצוב השונים, הקולקציה הנוכחית, משלבת בין עיצוב קלאסי ומודרני בהשראת הטבע והים, המותג מקפיד על קיימות שנים רבות ועד סוף 2025 הוא מתחייב על 100% שימוש במתכות ממוחזרות"

הקולקציה מורכבת מ-3 קטגוריות: תכשיטים בצורה גלית, תכשיטים עם עיטורי פנינים ותכשיטים בקווים נקיים בציפוי זהב 14 קראט וכסף סטרלינג 925, בקווים טבעיים עם קימורים בעובי משתנה היוצרים מראה גלי, צמידי בנגל קשיחים הנענדים ביחידות או בשילובים, טבעת ושרשרת בצורת לב מאויר וטבעות; בקולקציה אחרת, תכשיטים במראה גלי בשילוב פנינים מתורבתות הנוצרות במעבדה בסביבת מים מתוקים, בקולקציה שרשראות, עגילים וטבעות; בקולקציה השלישית, עגילי חישוק ופריטים בקווים נקיים, צ'ארמס קיציים מקולקציית פנדורה מומנטס ותליונים מקולקציית ME עם תליון עץ דקל מנצנץ ופרפר צבעוני מזכוכית מוראנו.

להשיג בחנות האונליין, ברשת חנויות פנדורה ובחנויות התכשיטים המובחרות.

מהאוקיינוס באהבה קולקציית הקיץ של פנדורה. יח"צ,
מהאוקיינוס באהבה, קולקציית הקיץ של פנדורה/יח"צ

משאנז אליזה לתל אביב

ממש כמו בשאנז אליזה בפריז, נפתח בקניון TLV בתל-אביב, בוטיק מותג היוקרה הצרפתי "גרלן"-מהוותיקים בעולם, שנוסד בפריז ב-1828 והיום הוא חלק מקונצרן מותגי היוקרה LVMH. הבוטיק עוצב בהשראת בוטיק הדגל בפריז שקיים משנת 1939 ונמכרים בו מוצרי המותג שנשאר עכשווי, יצירתי, חדשני ורלוונטי.

לצד הבשמים האייקונים, נמכרים גם בשמי L'Art & La Matière-סדרת היוקרה של המותג, הנמכרים במספר חנויות מצומצם בעולם. כחלק מהחוויה, ניתן לעצב את בקבוק הבושם לפי הטעם האישי, לבחור את צבע הפקק, את צבע חוט הקשירה החובק את צוואר הבקבוק ולחרוט על הבקבוק משפט שתבחרו, את שמכם וסמל כמו דבורה-הסמל של המותג, לב, כתר, או לוגו המותג במכונת חריטה הנמצאת בבוטיק. להעצמת החוויה, מוצעים במקום טיפולי פנים הניתנים על-ידי צוות אשר הוכשר בפריז.

רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה, היבואנית הרשמית של גרלן בישראל: "אנחנו גאים, במיוחד בתקופה זו, לפתוח את בוטיק גרלן ולהביא את החוויה הייחודית של המותג ללקוחה הישראלית, אנחנו מודים לגרלן העולמי על האמון ושיתוף הפעולה הפורה".

בשמי הבוטיק בארץ נמכרים גם בספא וולדורף אסטוריה בירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משאנז אליזה לקניון tlv. רונית מטיאס,
משאנז אליזה לקניון tlv/רונית מטיאס

בהשראת חצאית הטוטו

מותג בישום הנישה האיטלקי GRITTI ששורשיו בוונציה של ימי הביניים, רלוונטי גם 500 שנה אחרי, למותג מוצרים הנאמנים למורשת הנשענת על מסורת ארוכת שנים, בשילוב חדשנות ותשוקה, כשהאלכימאי אלביס גריטי, אציל שאהב מסעות, היה הראשון בשושלת ארוכה של רוקחי בשמים אריסטוקרטים.

"טוטו אקסטרה דה פרפום" הוא ניחוח כמו ריקוד, אישה וחלום, הנוצר את הקסם של הרגע, הניחוח הוא כמו חצאית טוטו, שיר הלל לבלרינות, לתשוקה ולדיוק שבאומנות הריקוד, לאיזון בין עוצמה לחן. הבשם לוקה גריטי, שילב את עדינות ניחוח עלי הורד עם תווים פודרתיים של פרח עוקץ העקרב ועושר המאסק, שמפניה ורודה, תווי פטל, אשכולית, דומדמניות שחורות, קוקוס, פרחי יסמין, וניל וענבר.
להשיג בבוטיק אינדיבידואל ובאון-ליין וסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, משביר ובי.

בהשראת חצאית הטוטו בושם חדש ל'גריטי'. יח"צ,
בהשראת חצאית הטוטו בושם חדש ל'גריטי'/יח"צ

עיניים שלי

חולמות על מניפת ריסים מורמת? ב"לוריאל פריז", משיקים מסקרה פנורמה בעלת מברשת סיליקון גמישה עם סיבים באורכים שונים, המאריכה את הריסים מהשורש ועד הקצוות, לאורך מקסימלי ומעניקה נפח ואורך פנורמי, הפורמולה הייחודית צובעת את הריסים ועוטפת אותם בצבע שחור, היא אינה נמרחת וללא גושים.

המותג בובי בראון משיק -Bobbi Brown Longwear Cream Liner Stick-עפרונות עיניים המבוססים על צלליות הסטיק במרקם קרמי ופיגמנט עשיר ב-5 גוונים: חום אפור; חום נייטרלי; שחור עשיר; בורגונדי עשיר-במהדורה מוגבלת; ירוק בינוני חם-במהדורה מוגבלת, העפרונות אינם נמרחים או מתפוררים, עמידים במים ושומרים על הגוון לאורך שעות ויש להם קצה דק לשרטוט מדויק ומחדד מובנה

עיניים שלי מסקרה ללוריאל פריז ועפרונות לבובי בראון. יח"צ,
עיניים שלי מסקרה ללוריאל פריז ועפרונות לבובי בראון/יח"צ

נלחמים ביובש

סדרת אפקטיב קר של "ד"ר פישר" לטיפול בעור יבש, מתחדשת עם קרמי גוף המכילים פורמולות לפעילות משולשת: לחות אופטימאלית, הזנה מוגברת ומניעת יובש, בסדרה 6 קרמי גוף ו-4 קרמי ידיים שנבדקו במעבדה חיצונית באירופה ונמצאו כמעשירים את העור בלחות אפקטיבית ל-72 שעות.

התכשירים היפואלרגניים, אינם מכילים פרבנים ומועשרים בקומפלקס מרכיבי לחות, ויטמינים ונוגדי חמצון. "אפקטיב קר" משיקה לראשונה את סדרת MEN-מוצרי רחצה וטיפוח לגברים: שמפו ותחליב, שמפו וג'ל רחצה וקרם גוף 3 ב-1, בפורמולות חדשניות ואפקטיביות המועשרות בניאצינאמיד ויטמין B3, אלוורה, פרו ויטמין B5 להזנה.

אפקטיב קר מתחדשת עם פדיסול לכף הרגל, מועשר בחומצה היאלורונית וחמאת שיאה, שמן שקדים, ויטמין E ופרו ויטמין B5. בסדרה 2 קרמים לעור יבש במיוחד במרקם עשיר הנספגים בקלות, מזינים את העור, מרככים ומעניקים לחות ל-72 שעות. סדרת COLLAGEN PRO המועשרת בניאצינאמיד, ויטמין E ופרו ויטמין B5-לאנטי אייג'ינג ולמראה עור גמיש, אחיד וחלק, מתחדשת עם קרם גוף, קרם ידיים וקרם רב שימושי לפנים, לגוף ולידיים, במרקמים קלילים הנספגים במהירות, ניחוח עדין ולחות עד 72 שעות.

נלחמים ביובש ד''ר פישר מרחיבים ומשיקים.. יעל האן,
נלחמים ביובש ד''ר פישר מרחיבים ומשיקים/יעל האן

חגיגת שבועות בנאמן

רשת "מאפה נאמן", משיקה עם רון יוחננוב-בלוגר, מתכונאי ומומחה לפיתוח תוכן קולינרי, קולקציית קפסולה עם מאפים ועוגות גבינה יצירתיות כמו: עוגת גבינה בקלווה פיסטוקים, עוגת גבינה באסקית, עוגת כתר גבינה לוטוס עם כדורי שוקולד לוטוס, בריוש גבינה תפוזים, בחושה גבינה וניל וקראמבל ופחזניות קרם נוצ'לה.

מימי נאמן שייך, מבעלי הרשת: "השנה החלטנו לציין את חג השבועות ובגדול, כדי לחדד את חשיבות האחדות, החיבור עם יוחננוב, היה טבעי, שילוב הכישורים שלו עם 'מאפה נאמן', הוליד קולקציה מפתיעה וטעימה". הקולקציה מוצעת לצד הקולקציה הקבועה של הרשת, עם מגוון עוגות גבינה מסוג: טארט, בחושות, קראנץ', שמרים, פירות וגם מיני אקליירים, עוגות ללא סוכר, קישים משפחתיים, לזניות, בורקסים ומאפים.

חגיגת שבועות ב'נאמן' רון יוחננובxנאמן. גיל אבירם,
חגיגת שבועות ב'נאמן' רון יוחננוב x נאמן/גיל אבירם

תנובת הארץ

רגע לפני שבועות, משיקים בתנובה מוצרים חדשים ומספרים על צמיחה בעולמות הקולינריה ובגבינות שמנת, גידול בביקוש למוצרים מועשרים בחלבון, הרחבת קטגורית תחליפי החלב ופריחת קטגורית גבינות השמנת. מיכל בצר, מנהלת השיווק "אנו מרחיבים את קולקציית הגבינות המיוחדות והמלוחות ומציעים טעמים ופורמטים חדשים של מוצרים מוכרים, לרבות בתחום התחליפים".

החידושים: בסדרת קולקשיין, משולשים בטעם צ'דר/ גאודה כמהין-גבינה מותכת בטעם צ'דר 25% שומן, פרומעז בטעם שום שמיר/כמהין-גבינה מותכת מחלב עיזים 25% שומן; בפיראוס, חלומי קפריסאי בציפוי פלפל צ'לי ממחלבת "דודוני" מחלב בקר עיזים וכבשים וכדורי לאבנה בשמן זית; בסדרת השף הלבן שמנת לבישול 23% בטעמים; בסנפרוסט קוביות בטטה קלופות וחתוכות;

במהדורה מוגבלת: גבינת נפוליאון זעתר, פרוסות צהובה בתיבול עגבניות שום ובזיליקום מבית אלטרנטיב, פרוסות בולגרית מעודנת 'פיראוס', פתיתי מוצרלה, פתיתי עמק, גבינה מגורדת; לקט טבעות בצל (סגול ולבן) ולקט ירקות לפשטידה של סנפרוסט ובצק פילו ומיני בורקס גבינה ממעדנות.

תנובת הארץ, כוננות שבועות בתנובה. יח"צ,
תנובת הארץ, כוננות שבועות בתנובה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully