וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה מוצרי צריכה בדוח חזק: זינוק של 20% בהכנסות ברבעון הראשון

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 10:18

החברה רשמה זינוק ברווח התפעולי וברווח הנקי ביחס לרבעון המקביל אשתקד. המנכ"ל צביקה שווימר על ענף המיזוג: "ערוכים לחזרה לעבודה רציפה ומלאה של תחום הבניה בישראל"

צביקה שווימר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. דורון ברסקי,
שווימר. "תוצאות חזקות שהן תוצאה של מהלכים שביצענו לחיזוק ענפי הפעילות המרכזיים"/דורון ברסקי

אלקטרה מוצרי צריכה (אמ"צ) פרסמה הבוקר את הדוח לרבעון החזק. אמ"צ פרסמה תוצאות חזקות והציגה גידול של 20% בהכנסות לשיא של 1.76 מיליארד שקל. החברה רשמה גם זינוק ברווח התפעולי של 509%. האבידה זינק ב-66% ל-161.5 מיליון שקל והרווח הנקי לבעלי המניות טיפס לכ-18.6 מיליון שקל לעומת הפסק של כ-10.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

עד כה שיפצה החברה והסבה 92 סניפים לקרפור בפריסה ארצית; מחזור המכירות בסניפי Carrefour שהושקו ופעלו באופן מלא צמח ברבעון בכ-53%; המכירות למ"ר של סניפי Carrefour גדלו בכ-44%.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "אנחנו פותחים את 2024 עם תוצאות חזקות שהן תוצאה של מהלכים שביצענו לחיזוק ענפי הפעילות המרכזיים בהתאם לתוכנית האסטרטגית. אנו ממשיכים בהסבת סניפים לקרפור, פתיחה של סניפים חדשים במגזר ספורט ופנאי והמשך גידול במכירות במגזר קמעונאות חשמל. בתחום מיזוג האוויר אנו פועלים להשקות נוספות של מוצרי אינוורטר וערוכים לחזרה לעבודה רציפה ומלאה של תחום הבניה בישראל. במהלך הרבעון השקנו את מועדון קרפור-קלאב, המאגד את כל מותגי החברה, ואנו ממשיכים לפעול למיצוי הסינרגיה בין תחומי הפעילות השונים".

קרפור פותחת את הסניף ה-90 שלה בשדרות, העסק הראשון החדש שנפתח בעיר מאז מתקפת הטרור. שי מחלוף,
קרפור. במגזר קמעונאות מזון טיפסו ההכנסות בכ-31% לכ-795.2 מיליון שקל/שי מחלוף

ברמת מגזרים, במגזר קמעונאות חשמל במסגרתו מפעילה החברה את הרשתות מחסני חשמל, שקם אלקטריק ואת שקם דיוטי פרי, עלו ההכנסות ברבעון הראשון בכ-18% לכ-570 מיליון שקל, לעומת כ-484 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המכירות בחנויות זהות אשר פעלו באופן מלא ברבעון הראשון, גדלו בכ-19.3% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

במגזר קמעונאות מזון, ברבעון הראשון טיפסו ההכנסות בכ-31% לכ-795.2 מיליון שקל, לעומת כ-608.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המכירות בחנויות זהות במגזר גדלו ברבעון בשיעור של כ-27%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

במגזר ספורט ופנאי, הכנסות המגזר ברבעון הראשון צמחו בכ-72% לכ-124 מיליון שקל, לעומת כ-72 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

במגזר מוצרי צריכה חשמליים הסתכמו ההכנסות ברבעון הראשון בכ-302 מיליון שקל, לעומת כ-346.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהכנסות נבע בעיקר כתוצאה מירידה במכירות בתחום מערכות חימום לחו"ל כתוצאה משינויי רגולציה והורדה של סובסידיות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully