וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינטגרה השלימה גיוס שלישי של 13 מליון דולר

צורי דאר

25.3.2003 / 12:31

גייסה מבעלי מניותיה וממשקיע אירופי חדש; לפני כחודש התפרסם ב"הארץ" כי וינטגרה קיבלה הצעה מטקסס אינסטרומנטס הצעה לרכישתה תמורת כ-100 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית וינטגרה (Wintegar) הודיעה היום על השלמת גיוס שלישי של 13 מיליון דולר.



בסיבוב הגיוס הנוכחי השתתפו המשקיעים הקיימים טקסס אינסטרומנטס, קרן קונקורד, קרן מגנום, בנק ההשקעות הטייוואני CDIB, וכן הצטרפה לסיבוב זה קבוצת השקעות אירופית פרטית כמשקיעה חדשה.



סכום זה מביא את סך ההשקעות בוינטגרה עד היום ל-39 מיליון דולר, לא כולל את קו האשראי בסך 5 מיליון דולר שהועמד לוינטגרה במהלך 2002.



"עם למעלה מ-60 פרויקטים פעילים בהם זכינו, וגידול ניכר ומתמשך במכירות החל מהרבעון השלישי של 2002, וינטגרה מיועדת לעבור לרווחיות כבר בתחילת השנה הקרובה", אמר קובי בן-צבי, נשיא ומנכ"ל וינטגרה..



וינטגרה הוקמה בינואר 2000 בידי קובי בן צבי המשמש מנכ"ל החברה ורוברט אודל, שניהם מנהלים בכירים לשעבר בחברת מוטורולה. יחד מחזיקים השניים בכ-20% ממניות החברה. וינטגרה פיתחה שבב תקשורת המאפשר לספקי תקשורת לעבור מרשתות קוויות לרשתות המבוססות על פרוטוקול האינטרנט, ללא שינוי מהותי בטכנולוגיית ההפעלה.



במשך השנה האחרונה מסרה החברה כ-50 דגמים ראשוניים שונים של מוצריה ללקוחות פוטנציאליים, ובתום הבדיקות שערכו, חתמה וינטגרה עם כמה מהם על הסכמים למכירות של שבבי התקשורת ממשפחת WinpATH, שאותם החלה לייצר ביוני 2002.



לווינטגרה שיתוף פעולה הדוק עם חברת טקסס אינסטרומנטס, משקיעה אסטרטגית שהשקיעה בה לצורך פיתוח פתרונות לאיחוד בין רשתות בתחום תשתיות הגישה. לפני כחודש התפרסם בעיתון "הארץ" כי בחודשים האחרונים העלתה טקסס אינסטרומנטס הצעה לרכישת וינטגרה בכ-100 מיליון דולר, ואולם בעלי המניות בחברה ומנהליה רואים בשלב זה פוטנציאל גדול יותר בפיתוח החברה באופן עצמאי. להערכתם, שווי החברה יגיע בתוך כשנתיים לכמה מאות מיליוני דולרים.



וינטגרה מעסיקה כ-70 עובדים במרכזי פיתוח בישראל ובארה"ב, וכן במרכזי המכירות בבריטניה, בארה"ב ובקוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully