וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפעת אורון מונתה לנשיאת אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב

29.5.2024 / 14:01

אורון היא דמות מובילה בתחום ההשקעות בישראל ותחליף בתפקיד את אמנון דיק

יפעת אורון. יורם רשף,
יפעת אורון/יורם רשף

אוניברסיטת תל אביב מודיעה על מינוייה של יפעת אורון, שותפה ומנהלת הפעילות בישראל של קרן בלקסטון, לנשיאת אגודת הידידים של האוניברסיטה. ההכרזה הרשמית תתקיים במסגרת אירועי חבר הנאמנים שיתקיימו השבוע בקמפוס. אורון תחליף בתפקידה את אמנון דיק אשר כיהן בתפקיד משנת 2012.

יפעת אורון היא אחת הנשים המשפיעות בעולם ההשקעות וההייטק הישראלי. בעברה אורון כיהנה כשותפה, משקיעה וחברת וועד מנהל בחברות טכנולוגיות ישראליות מגוונות, וכן כיהנה כמנכ"לית לאומיטק פלטפורמה בנקאית טכנולוגית ישראלית מובילה, מבית בנק לאומי, המשרתת ומממנת אלפי חברות טכנולוגיה ותומכת בצמיחתן הגלובלית. בשנת 2018 נבחרה לרשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר של עיתון דה מרקר.

אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב נוסדה בשנת 1954 במטרה לתמוך בהקמת אוניברסיטת תל אביב ולסייע לה בגיוס משאבים ותמיכה ציבורית. לשם השגת מטרותיה האגודה מקימה ומפעילה פורומים ייעודיים לקיום דיאלוג עם קהלים בעלי תחומי עניין מגוונים. בין פעילותיה של האגודה גיוס משאבים עבור מחקר ומלגות סטודנטים, גיוס חברים וידידים למען פעילות ציבורית המסגרת מוסדות האגודה, תרומות וקיום מפגשים ואירועים המעמיקים את הקשר ההדדי בין האוניברסיטה לקהילה.

יפעת אורון הודתה לאוניברסיטה על הבחירה ואמרה: "אני נרגשת מאוד על בחירתי לתפקיד נשיאת אגודת הידידים. כמי שמעורה בעולם הטכנולוגי הישראלי, תמיכה במוסדות אקדמאים ישראלים הינה בעלת חשיבות עליונה עבורי, במיוחד בימים אלו. אני מאמינה שאוכל לתרום רבות לאגודה ולהרחיב את פעילותה."

עמוס אלעד, סגן הנשיא לקשרי חוץ באוניברסיטת תל אביב: "אני רוצה להודות לאמנון דיק על תרומתו רבת השנים לחיזוק אגודת הידידים וקידום האוניברסיטה. אני מאחל ליפעת הצלחה רבה, ובטוח שהיא תצעיד את האגודה להישגים חדשים ומשמעותיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully