וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת CyberProof ממנה את דורון דוידסון למנהל הפעילות בישראל

29.5.2024 / 14:18

דוידסון מביא ניסיון עשיר בן למעלה מ-25 שנה בהקמה, ניהול, ומכירה של שרותי אבטחת מידע. בין היתר הקים דורון את חברת SecBI אשר בנתה מוצר לזיהוי וחקירה אוטומטית של ארועי סייבר

דורון דוידסון. בקי קסטנבאום,
דורון דוידסון/בקי קסטנבאום

חברת אבטחת הסייבר CyberProof מודיעה על מינויו של דורון דוידסון למנהל הפעילות בישראל. דורון הצטרף לחברה לפני תשעה חודשים כסמנכ"ל בכיר של קבוצת שירותי האבטחה המנוהלים, וזאת כחלק מהרחבת פעילותה בתחום שרותי הסייבר המנוהלים ובהמשך לתהליך הצמיחה המהיר. החברה מונה כיום למעלה מ-650 עובדים.

דורון מביא ניסיון עשיר בן למעלה מ-25 שנה בהקמה, ניהול, ומכירה של שרותי אבטחת מידע. בין היתר הקים דורון את חברת SecBI אשר בנתה מוצר לזיהוי וחקירה אוטומטית של ארועי סייבר. החברה נמכרה לחברת LogPoint, בה כיהן דורון כסמנכ"ל שרותי סייבר. כמו כן הוביל דורון בעברו קבוצת שירותים גלובלית בחברת RSA Security, ומילא שורה של תפקידים בחברות סייבר נוספות, בהן בנה והוביל צוותים להישגים בשוק העולמי.

מעין כהן-חזיז, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלי, אשר הובילה את הפעילות בישראל והניהול האופרטיבי בשנים האחרונות, תמשיך ותנהל את ההון האנושי הגלובלי עם דגש על אינטגרציה ושילוב התהליכים של CyberProof עם חברת האם UST.

יובל וולמן, נשיא CyberProof: "כניסתו של דורון דוידסון לתפקיד תסייע בהמשך פיתוח האתר בישראל. דורון יוביל וירחיב שיתופי פעולה עם UST ועם סטארטאפים ישראלים, ויקדם את פיתוח שרותי אבטחת המידע, בין היתר על ידי העמקת השימוש בכלי AI לצורך זיהוי וחקירה אוטומטיים של ארועי סייבר".

דורון דוידסון, מנכ"ל CyberProof ישראל: "עם כל השינויים העומדים בפתחנו בתחום אבטחת המידע והשימוש בAI, ובמקביל השימוש בכלי AI כחלק ממתקפות סייבר מתוחכמות, ארגוני שרותי אבטחת מידע MSSP כגון CyberProof , הן היחידות שיכולות לפתח ולספק הגנות מספקות לארגונים גדולים. אני רואה את האתר הישראלי של CyberProof כמי שאמון על החדשנות בתחום ההגנה, וגאה לעבוד עם צוות כה מקצועי."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully