וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר וקולטק זכו במרכז פרויקט תקשורת עבור המכללה למנהל

29.5.2024 / 14:58

פתרון התקשורת של פרטנר כולל מעבר לטלפוניה בענן, קווי תמסורת, אירוח בחוות השרתים של פרטנר, פריסת מתגים בכל מבני המכללה, קישור למתגי הליבה של פרטנר עם שירותי ערך מוסף וכן אבטחת מידע

אבי דבורה. ינאי יחיאל,
אבי דבורה, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר/ינאי יחיאל

קבוצת התקשורת פרטנר, בהובלת החטיבה העסקית, וחברת קולטק, זכו בפרויקט פתרון תקשורת מקיף עבור 'המכללה למנהל המסלול האקדמי'. תקופת ההסכם ל-3 שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות.

פתרון התקשורת של פרטנר כולל מעבר לטלפוניה בענן, קווי תמסורת, אירוח בחוות השרתים של פרטנר, פריסת מתגים בכל מבני המכללה, קישור למתגי הליבה של פרטנר עם שירותי ערך מוסף וכן אבטחת מידע. בנוסף, כולל הפתרון יכולות ניהול מוקד שירות מתקדם (contact center) מבית קולטק, שייעלו משמעותית את עבודת נותני השירות והקשר עם הסטודנט, משלב ההתעניינות ועד סיום לימודיו.

מדובר במערכת ליבה קריטית לארגון, עם יכולות התאמה לדרישות המכללה והתממשקות קלה למערכות אחרות. המכללה אפיינה תהליכים אוטומטיים של מערכת המוקד של קולטק מול מערכת הליבה של המכללה "גלבוע", הכוללת יכולת CRM המרכזת את הפניות של הסטודנטים המתעניינים. לאחר מכן, מערכת ה-CRM מפעילה חייגנים שונים בקולטק, שמבצעים חיוג אוטומטי וכך מחברים את נציג המכללה עם הסטודנט בצורה מהירה ויעילה. בנוסף, ניתן להפעיל חייגנים נוספים למטרות שונות על פי צורך, באופן עצמאי.

במהלך לימודיו, לרשות הסטודנט פועל מוקד שירות המקבל שיחות רבות ביום בנושאים מגוונים, החל מקבלת מידע אישי וכללי ועד מענה לפניות אישיות במגוון נושאים שונים כגון בירור על תשלום שכר לימוד ועד בירור ציונים והתאמות למידה. המערכת של קולטק מאפשרת ניהול יעיל של כלל השיחות והתמודדות עם העומסים בצורה מיטבית, באופן שהיא מחוברת באופן מלא למערכת ניהול הפניות ומאפשרת מעגל שירות מלא. המערכת גם כוללת יכולת תיעוד וניתוח שיחות לצרכי בקרה ושיפור השירות, כולל הפעלת מודל BI לניתוח המענה. עוד מאפשרת המערכת יכולת עבודה מהבית, בצורה שקופה לחלוטין וללא התפשרות על איכות השמע, בזכות העובדה שאינה תלויה באינטרנט. יכולת זו חשובה בעיקר בימים אלה.

סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר, אבי דבורה: "החטיבה העסקית בפרטנר ממשיכה לצמוח וקוטפת פרויקט נוסף וחשוב, שיספק פתרון תקשורת מקיף למכללה למנהל. אני מודה לשותפים על הבעת האמון".

סמנכ"ל מערכות מידע במכללה למנהל, צור אהרון: "המסלול האקדמי שם את הסטודנט במרכז ולשם כך רצינו מערכת מוקד שתייעל משמעותית את הקשר עימו. המערכת סיפקה לנו מענה מקיף ורחב לתהליכי המכירה מצד אחד ומצד שני לתהליכי השירות לסטודנט. קיבלנו ליווי מקצועי ואיכותי בזמינות גבוהה וגמישות בהתאם לצרכים המשתנים של המכללה".

מנכ"ל קולטק, יניב וינר: "אנו גאים ומודים למכללה למנהל על הבחירה בפתרון של קולטק. זכינו לשיתוף פעולה מלא, משלב האפיון ועד ליישום. אגף מערכות המידע, בהובלת סיניה מנהלת מערכות המידע, אפיינו את הדרישות והצרכים בצורה מדויקת, מקצועית ובשקיפות מלאה והובילו בכך להצלחת הפרויקט. כמובן תודה מיוחדת לחטיבה העסקית של פרטנר אשר הובילה את הפרויקט בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully