וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Firefly מגייסת עובדים לפיתוח הפלטפורמה לניהול ושליטה במולטי-קלאוד

29.5.2024 / 16:43

החברה מגייסת עובדות ועובדים למגוון תפקידי פיתוח, מכירות, דאטה ושיווק. בין המשרות הפתוחות בישראל: מהנדס דאטה, מפתח בק-אנד בכיר, מפתח פול-סטאק בכיר וראש צוות פיתוח

Firefly Team. יחצ,
Firefly Team/יחצ

חברת הסטארטאפ Firefly, שפיתחה פלטפורמה לניהול ושליטה ב-Multi-Cloud, המאפשרת לארגונים להתמודד עם מורכבות ריבוי ספקי וחשבונות ענן, מגייסת עובדות ועובדים למגוון תפקידי פיתוח, מכירות, דאטה ושיווק. בין המשרות הפתוחות בישראל: מהנדס דאטה, מפתח בק-אנד בכיר, מפתח פול-סטאק בכיר וראש צוות פיתוח.

החברה השלימה סיבוב גיוס הון מסדרה A בסך 23 מיליון דולר בהובלת Vertex Ventures ובהשתתפות הקרנות SoftBank, Hanaco, InMotion Ventures ו-Redseed. הסיבוב מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה לכ-30 מיליון דולר, לאחר גידול פי 4 בהכנסות החברה ב-2023 וצמיחה מואצת ב-2024.

ארגונים בכל הגדלים והמגזרים מאמצים בקצב גובר אסטרטגיות Multi-Cloud, ביזור המידע והיישומים הארגוניים בין חשבונות ענן מרובים, וכתוצאה מכך ניהול פלטפורמת הענן והמגוון הרב של הטכנולוגיות, הופכת למשימה מסובכת ומאתגרת ביותר. סקר ש-Firefly ערכה השנה גילה שקרוב לרבע מצוותי הפיתוח מנהלים מעל ל-100 חשבונות ענן שונים, גידול של פי 2 ביחס ל-2023. השימוש הגובר בפיתוח אפליקציות מודרניות המיועדות לרוץ בענן (Cloud Native), הובילו לחוסר יעילות, פרגמנטציה במידע וכאוס בתשתיות המנהלות אותן. Firefly מאפשרת התמודדות עם אתגר זה על ידי פישוט פעולות תפעול הענן באמצעות כלי Infrastructure-as-Code) IaC) פופולרים כמו Terraform, OpenTofu, CloudFormation, ובקרים מבוססי Kubernetes.

פתרון השליטה בענן של Firefly מאפשרת לצוותי DevOps, SRE ו-Platform Engineering לגלות את כל טביעת הרגל שלהם בענן, מיפוי החלקים המקודדים (מנוהלים באמצעות IaC) ואלו הלא מנוהלים (נוצרו ידנית על ידי משתמש), לזהות כשלים בתשתית, לסווג את הנכסים בהתאם למדיניות הארגון ולנהל באופן מרוכז את כל משאבי הענן על פני Multi-Cloud ושירותים נלווים כגון Kubernetes. הטכנולוגיה של Firefly מאפשרת יצירה של IaC בצורה אוטומטית ומהירה, זיהו תשתיות המוגדרות בצורה שגויה או לא יעילה ומבצע פעולות תיקון וייעול אוטומטיות. ב-Firefly מאפשרים לצוותי ענן לאמץ בקלות AI לפתרון אוטומטי של תקלות ויצירת ופוליסות מבוססות קוד לניהול אפקטיבי של תשתיות Multi-Cloud. יכולות אלו מייעלות ומשפרות את פעילות צוותי הענן ב 64% בממוצע.

Firefly הוקמה ב-2021 על ידי עידו נאמן, מנכ"ל, ערן ביבי, סמנכ"ל מוצר וספי גניס ז"ל ששימש סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה עד להרצחו במסיבת נובה במתקפת החמאס ב-7 באוקטובר. החברה מעסיקה כיום 50 עובדים, שני שליש מהם בישראל והשאר בארה"ב ובין לקוחותיה Cisco, AppsFlyer, ZoomInfo, HPE, CheckPoint, SimilarWeb ועוד עשרות חברות Fortune 500, יוניקורנים טכנולוגיים ועסקים קטנים ובינוניים. בכוונת Firefly להשתמש בכספי הגיוס להרחבת הצוות ולשדרוג הפלטפורמה כך שתתמוך במקרי שימוש נוספים עבור צוותי הDevOps ו-Platform Engineering.
עידו נאמן, מייסד שותף ומנכ"ל Firefly: "הענן הוא תשתית קריטית ומרכז עלויות משמעותי בארגונים, אולם לרובם אין עדיין את היכולת להתמודד באופן יעיל ואמין עם ניהול נכסי הענן. זה בדיוק המקום שבו Firefly נכנסת לתמונה, מפשטת את התהליכים ומאפשרת שליטה מלאה בתשתיות הענן וייעול תהליכי העבודה סביבן. למרות השנה המאתגרת שעברנו עם הרצחו של שותפי ספי גניס וגיוס נרחב של חברי הצוות למילואים, מכירות החברה צומחות בקצב מואץ, גייסנו חברי צוות מופלאים ועזרנו לארגוני ענק להתמודד עם קשי תפעול הענן שלהם. היתרון הטכנולוגי הייחודי של Firefly והצוות המיומן מאפשרים לנו להמשיך קדימה ולפתור את מורכבות הענן הגוברת."

למידע נוסף על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully