וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומינו'ס פיצה משיקה אפליקציה חדשה לחוויית הזמנה משופרת

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 18:11

לאחר ששדרגה את גרסת ה-Web, דומינוס פיצה משיקה אפליקציה חדשה ומבטיחה חוויית הזמנה אינטראקטיבית. בתקופת ההשקה, המשתמשים ייהנו מ-40% הנחה על התפריט

דומינוס משיקה אפליקציה חדשה לשיפור חוויית ההזמנה. יח"צ,
דומינוס משיקה אפליקציה חדשה לשיפור חוויית ההזמנה/יח"צ

כמי שהביאה את מהפכת הקנייה הדיגיטלית לכל בית בישראל, כשלמעלה מ-80% מסך ההזמנות נעשה באתר או באפליקציה, דומינו'ס פיצה מחויבת לספק ללקוחותיה את החוויה הקלה והמתקדמת ביותר להזמנת פיצה.כעת היא משיקה אפליקציה חדשה לחווית הזמנה קלה, מהירה, אינטואיטיבית ומבוססת העדפות אישיות של הלקוח.

בהמשך להשקת אתר ואתר מותאם חדשים בחודש מרץ האחרון, דומינו'ס פיצה ממשיכה לשדרג את נכסיה הדיגיטליים ומשיקה כעת אפליקציה חדשה. מעבר לעיצוב הריאליסטי עם תמונות מעוררות תיאבון, אנימציות מדליקות וטקסטים זורמים ותמציתיים, האפליקציה והאתר החדשים של דומינו'ס כוללת פיצ'רים פרקטיים ההופכים את תהליך ההזמנה למהנה יותר, קצר יותר ומותאם להעדפות הלקוח.

לרגל השקת האפליקציה החדשה, דומינו'ס תעניק למזמינים באתר ובאפליקציה 40% הנחה על התפריט למשך תקופת ההשקה, בין התאריכים 26.5 עד ה- 30.5 (ללא כפל מבצעים וארוחות, לא כולל גלידות ושתיה, מינ' הזמנה במשלוח 69.90 ₪, לא כולל דמי משלוח).

טראקר של דומינוס פיצה. יח"צ,
טראקר של דומינוס פיצה/יח"צ

חלק מיתרונות האפליקציה:

לימוד העדפות לקוח לקיצור זמן ההזמנה ולחוויה פרסונלית: המערכת לומדת וזוכרת את העדפות המשתמש בכל עת עבור ההזמנות הבאות: כך למשל הבילדר יציג את התוספות שהכי אהובות על הלקוח בתחילת רשימת התוספות. לאחר כל הזמנה, יש ללקוח אפשרות לשמור את הפיצות שהזמין ולהפכן לפיצות הקבועות שלו וכך, בהזמנות הבאות ניתן להזמין שוב את הפיצות האהובות בקליק אחד ובזמן אפסי. הלקוח יוכל על פי העדפותיו לסנן את כל מה שלא מעניין באמצעות הגדרות באזור האישי. אפשרויות אלו גורמות לכך שזמן ההזמנה באתר ובאפליקציה החדשים קצר משמעותית מהזמן הנדרש כיום.

מעלימים את אי הוודאות בהגעת הפיצה: הטראקר המפורסם של דומינו'ס, שזכה לאינספור חיקויים באפליקציות אחרות, עבר בדיגיטל החדש מתיחת פנים ומציג בכל רגע את מיקומה של הפיצה עד הגעתה לבית הלקוח. מצב ההזמנה מוצג בדיגיטל החדש עם סרטון וידאו שמתאים לכל שלב בהזמנה, מהכנת הבצק, דרך הוספת התוספות, הפיצה בתנור ועד שההזמנה נארזת והשליח בדרך. עם יציאת השליח, הוידאו מתחלף למפה שמראה את מיקום השליח בזמן אמת עד שהוא דופק בדלת בית הלקוח.

הטבות, שירותיות ואמינות: רשת דומינו'ס ממשיכה במדיניות ההטבות ללקוחות נאמנים. משחק הגירוד לקבלת הטבות יהפוך באתר החדש לרולטה, שנראית כמו פיצה. מסובבים את הפיצה ומגלים באיזה משולש מסתתרת ההטבה. בהזמנה ההבאה ניתן יהיה לגשת בקלות להטבה ולממשה, וגם אם שכחת, באתר ובאפליקציה החדשים הלקוח יקבל תזכורת שהוא לא ניצל את מה שמגיע לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הפריטים שנוספו להזמנה - דומינוס פיצה משיקה אפליקציה חדשה. יח"צ,
הפריטים שנוספו להזמנה - דומינוס פיצה משיקה אפליקציה חדשה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully