וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל טלקום מיישמת את ClarifyCRM של אמדוקס כמערכת הסטנדרטית לתהליכי מכירה ושירות לקוחות

סוכנויות הידיעות

25.3.2003 / 13:07

המערכת מאחדת מספר מערכות נפרדות שנמצאות בשימוש אצל ברזיל טלקום ויהיו לה למעלה מ-5,000 משתמשים



ענקית הבילינג וה-CRM אמדוקס הודיעה אתמול כי חברת ברזיל טלקום, אחת מחברות הטלקומוניקציה הגדולות בברזיל, מיישמת את ClarifyCRM של אמדוקס כמערכת הסטנדרטית לתהליכי מכירה ושירות לקוחות. מערכת זו מספקת לצוות העובדים של ברזיל טלקום יכולת לראות את מכלול פרטי כל אחד מ-9.5 מיליון הלקוחות העסקיים והפרטיים של החברה במסך יחיד, המקיף את כל שירותי הקול, הרשת ותקשורת הנתונים.



לפי נתונים שאמדוקס מוסרת, מתחילת היישום של המערכת קיצרה ברזיל טלקום את זמן ההמתנה וזמן הטיפול בשיחות בכל מוקדי שירות הלקוחות שלה ושיפרה את איכות הקשר עם לקוחות החברה. המערכת מאחדת מספר מערכות נפרדות שנמצאות בשימוש אצל ברזיל טלקום ויהיו לה למעלה מ-5,000 משתמשים עם סיום תהליך הכנסת המערכת לפעולה מלאה באמצע שנת 2003.



ברזיל טלקום מספקת שירותי תקשורת נתונים, שירותי רשת, ושירותי ערך מוסף מקומיים, מחוזיים, תוך ארציים ושירותי שיחות חוץ למדינות בברזיל: אקרה, רונדוניה, מאטו גרוסו, מאטו גרוסו דו סול, טוקאנטינס, גואיאס, סנטה קטרינה, פרנה, וריו גרנדה דו סול, כמו גם למחוז הפדרלי במדינה. אזור פעילות זה מכסה 23% מכלל האוכלוסייה (יותר מ-40 מיליון בני אדם), 25% מהתוצר הגולמי לנפש של ברזיל (בערך 276 מיליארד ריאלס בשנת 2001) ו-33% משטח המדינה כולה (בערך 2.8 מיליון קמ"ר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully