וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצח ב-7 באוקטובר לאחר שסיים לימודיו - אימו קיבלה את הדיפלומה בשמו

30.5.2024 / 9:24

אימו של איתי ברדיצ'סקי ז"ל, שנרצח בכפר עזה, קיבלה את הדיפלומה בשמו בטקס הענקת התעודות לבוגרים של SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון

אימו של איתי ברדיצ'סקי מקבלת בשמו את התעודה לבוגרים של SCE המכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון. מימין לשמאל: רוביק דנילוביץ', רוית ברדיצ'סקי, ופרופ' יהודה חדד. יחצ,
אימו של איתי ברדיצ'סקי מקבלת בשמו את התעודה לבוגרים של SCE המכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון. מימין לשמאל: רוביק דנילוביץ', רוית ברדיצ'סקי, ופרופ' יהודה חדד/יחצ

זה היה אחד הסיפורים המצמררים ביותר מהטבח שבוצע בתושבי עוטף עזה. בני הזוג איתי והדר ברדיצ'סקי החביאו את התאומים שלהם, אז בני עשרה חודשים, בממ"ד בזמן שמחבלים פרצו לביתם בכפר עזה. הם נאבקו במחבלים אך נרצחו. התאומים נשארו לבד במשך כ-14 שעות בממ"ד עד שחולצו על ידי כוחות הביטחון.

רוית, אימו של איתי ז"ל, שסיים את לימודיו במחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה ב-SCE ואמור היה לקבל את התעודה הנכספת על סיום לימודיו, קיבלה את הדיפלומה בשמו על הבמה המרכזית בטקס שהתקיים בקמפוס באר שבע של המכללה.

"תחושת פספוס גדולה מאוד", סיפרה רוית על תחושותיה. "כאב גדול מאוד שהוא לא זכה לקטוף את פרי עמלו. הוא עבד קשה, שילב אבהות יחד עם הלימודים. הוא השקיע המון בלימודים. היתה לו תמיכה גדולה מהבית, אשתו הדר פינתה לו זמן ופרגנה לו. הוא השאיר אחריו ילדים מדהימים שגדלים כעת אצל אחותה של הדר".

סגל המחלקה וחבריו ללימודים של איתי גם קיימו אחרי הטקס אירוע לזכרו.

"אי אפשר שלא להזכיר עשרה סטודנטים שנפלו"

ד"ר דמיטרי ביימל, ראש המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה בקמפוס באר שבע של SCE, סיפר: "איתי ז"ל, סיים את השנה האחרונה ללימודיו כמהנדס חשמל ואלקטרוניקה ואמור היה לקבל את הדיפלומה שלו בטקס הענקת התארים השנה.איתי בחר את ההתמחות שלו במערכות הספק, בשילוב מסלול AI- בינה מלאכותית, מסלול אשר דורש כישורים ויכולות יוצאי דופן, ואיתי אכן היה סטודנט כזה, בעל יכולות גבוהות, אשר השקיע בלימודיו תוך רצינות ואחריות, נועם הליכות ויחס מכבד אל חברי הסגל וחבריו למחלקה".

מנחה הפרוייקט שליווה את איתי, יהודה חקשור, סיפר עליו כי לכל אורך הדרך היה צנוע ואנושי, התגאה בהיותו אב לתאומים שרק נולדו והתקבל לעבודה בחברת החשמל. "היה סטודנט טוב מאד, בעל רצינות והשקעה. תדהמה גדולה נפלה על כלל סגל המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, עם היוודע על הטרגדיה הנוראה, על מותו של איתי ורעייתו זכרם לברכה".

פרופ' יהודה חדד אמר בטקס: "אי אפשר שלא להזכיר עשרה סטודנטים שלנו שנפלו במערכה האחרונה ולכבודם הקמנו את קיר הזכרון".

טקס הענקת התארים התקיים במעמד: פרופ' יהודה חדד, רקטור ומייסד המכללה, פרופ' שמעון לויצקי, נשיא המכללה, עו"ד מאיר סהר, יו"ר הוועד המנהל, ורוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully