וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזכירי לו שאת גאה בו: וולט ואיגי מציעות מרצ'נדייז לחודש הגאווה

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 9:46

לקראת חודש הגאווה, החנות הגאה של וולט בשיתוף ארגון הנוער הגאה איגי, מזימנות אתכם לקנות מרצ'נדייז גאה כשכל ההכנסות ייתרמו לפעילות הארגון

וולט וארגון הנוער הגאה "איגי" מציעות מרצ'נדייז לחוד הגאווה. יחצ וולט, צלמת: יעל בונפיס,
תזכירי לו שאת גאה בו: וולט ואיגי מציעות מרצ'נדייז לחודש הגאווה/יחצ וולט, צלמת: יעל בונפיס

החנות הגאה של אפליקציית המשלוחים Wolt, תיפתח בהיום (חמישי) ותציע מרצ'נדייז גאה במשלוח מידי עד הבית, למקרה שחסר לכם דגל, חולצה או אפילו משחק רביעיות על ההיסטוריה הלהט"בית.

החנות נפתחת זו שנה השלישית ברציפות לאחר שבשנים הקודמות זכתה להצלחה אדירה. חשוב לציין כי כל ההכנסות של החנות ייתרמו לארגון נוער גאה איגי, המלווה בני ובנות נוער מכל הקשת הלהט"בית ומהווה מקום מבטח עבורם.

בחנות תוכלו למצוא הכל מהכל, החל מביגוד, תכשיטים, דגלים, משחקי ילדים, ספרי ילדים בנושא גאווה ואפילו אביזרים לכלבים הגאים. מבין הספרים והמשחקים שתוכלו למצוא שם תתקלו במשחקי קלפי רביעיות עם היסטוריה להט"בית, ספר הילדים הטרנסי הראשון ועוד.

וולט וארגון הנוער הגאה "איגי" מציעות מרצ'נדייז לחודש הגאווה. בר אפרים,
וולט וארגון הנוער הגאה "איגי" מציעות מרצ'נדייז לחודש הגאווה/בר אפרים

הרעיון של חנות הגאווה נולד כיוזמה של וולט יחד עם ראשי ארגון איגי, ובמיוחד עבורה פותח קונספט מיוחד וחדשני של אביזרי גאווה.

אזורי המשלוח שפתוחים לחנות הגאווה הם לא רק תל אביב-יפו, אלא גם הערים השכנות, רמת גן וגבעתיים, וישנה גם אופציה של איסוף עצמי.

רום אוחיון ויוני אביטן, מנכ"לים שותפים של איגי: "בתוך שנה שבה הגאווה נראית קצת אחרת, בחרנו לשים דגש על חבילות מיוחדות, שמהוות תזכורת לזה שגם בלי המצעד המסורתי של ת"א, חשוב להמשיך להיאבק למען זה שכל נער ונערה ירגישו שייכים ואהובים"

לינק לחנות הגאה של וולט בשיתוף ארגון הנוער הגאה איגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully