וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל ביטלה את ההטבות אך לא השיקה תוכנית חלופית: "הבעלים החדשים רוצים להרוויח ומהר"

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 13:37

לפני חודש הפסיקה קמעונאית הענק את צבירת המטבעות לשני מיליון חברי מועדון, אך לא השיקה במקומה תוכנית חדשה כפי שנהוג והובטח על ידי הבעלים הקודמים. הלקוחות הקבועים מאבדים סבלנות

בווידאו: נהגי שליחויות של שופרסל קישטו את הרכבים בפרחים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ב-30 באפריל הפסיקה שופרסל את צבירת המטבעות לשני מיליון חברי מועדון הלקוחות שלה. אלה מביניהם שקראו את ההודעה שנשלחה אליהם באוגוסט שנה שעברה, כשהחברה היתה עדיין תחת הבעלות הקודמת, לא הופתעו.

בהודעה ההיא נכתב: "שופרסל מודיעה על עדכון הפעילות במועדון הלקוחות SUPREME. החברה עובדת על סדרת הטבות עדכנית חדשה ומשתלמת לטובת לקוחות המועדון ועל פרטיה היא תעדכן בהמשך. עד לאותו המועד ניתן להמשיך לצבור מטבעות, להמיר את המטבעות שנצברו כאמור, ולממש את הזכויות בגינם, בהתאם לתנאי התקנון".

אלא שכמעט חודש עבר וחברי המועדון של שופרסל מתחילים לאבד סבלנות. "היינו מקבלים הנחה של אחוז בצבירה לקניה הבאה", אומר אחד מהם. "נכון שהם הודיעו על ביטול התוכנית הקודמת, כמו שקורה לא פעם במועדוני לקוחות, אבל בדרך כלל כשמבטלים תוכנית אחת, מציעים ללקוחות תוכנית חדשה, חליפית, כדי לשמר אותם ולתת להם הוזלה כלשהי על הקניה. מאז החלפת הבעלות, לאף אחד שם כנראה לא בוער. הבעלים החדשים כנראה רוצים להרוויח ומהר".

שופרסל. ינון בן שושן, מערכת וואלה
סניף שופרסל. "בדרך כלל כשמבטלים תוכנית אחת, מציעים ללקוחות תוכנית חדשה"/מערכת וואלה, ינון בן שושן

בסוף פברואר עברה הבעלות על שופרסל לאחים שלומי ויוסי אמיר, לאחר שרכשו 24.9% ממניות החברה עבור 1.5 מיליארד שקלים. כניסתם לקמעונאית הגדולה בישראל, לוותה בעזיבת שורה של בכירים בהנהלה, בהם יו"ר שופרסל איציק אברכהן והמנכ"ל אורי וטרמן ומינויים חדשים, גל פיטורי עובדים וצמצום המותג הפרטי, מהלך שנבחן על ידי ההנהלה הקודמת, אבל לא יצא אל הפועל.

גלישה באתר שופרסל מגלה שכנראה קיימת תכנית הטבות חדשה, אבל משום מה היא לא יצאה אל הפועל. בסדרת "שאלות תשובות" המופיע באתר, נאמר שאפשר יהיה להמיר את המטבעות שנשארו ברשות חברי המועדון לכסף בפייבוקס. מהכתוב שם ניתן ללמוד על אופי התוכנית החדשה, שיתכן שגובשה על ידי ההנהלה הקודמת: "ההטבות בתכנית החדשה פשוטות ומיידיות ומבוססות על מגוון קופונים המותאמים לקניות שלך, מבצעים יעודיים, והטבות משתלמות במיוחד. הקופונים והמבצעים היעודיים יהפכו את הקניה של למהנה וחסכונית".

מתי נכנסת התוכנית לפועל לא מצוין שם, אבל ההסבר הפרקטי, איך להצטרף אליה, בהחלט שם: את הקופונים שקיבלת אפשר להפעיל באפליקציה או באזור האישי באתר. לאחר ההפעל, הקופונים יתעדכנו לך אוטומטית. בנוסף, הנחות ומבצעיים יעודיים יחכו לך בקופה, בסניף או באונליין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מוצרי חלב בסניף שופרסל דיל, קצרין, 2 במאי 2024. מיכאל גלעדי, פלאש 90
מוצרי חלב בסניף שופרסל. "לקוחות המועדון נהנים מהנחות, קופונים בלעדיים, ומבצעי עומק"/פלאש 90, מיכאל גלעדי

טוב היה אילו הבעלים החדשים של שופרסל, היו מקדישים זמן ותשומת לב ללקוחות הקבועים שלהם, במקביל לטיפול העומק שהם עורכים ברשת במטרה להעלות את הרווחיות שלה, כי בלעדיהם אין לה קיום.

משופרסל נמסר בתגובה: "שופרסל פועלת כל העת כדי לשפר את הצעת הערך עבור לקוחותיה. לקוחות המועדון נהנים מהנחות, קופונים בלעדיים, ומבצעי עומק ברשתות שופרסל ו-Be. כפי שהודענו ללקוחותינו בחודש אוגוסט האחרון, החל מה-30.4.24 הסתיימה צבירת המטבעות בתכנית מועדון הלקוחות. ניתן להמשיך להמיר ולממש את המטבעות שנצברו, במשך שנה מיום צבירתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully