וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לטסים לחו"ל: חנות ג'יימס רצ'רדסון בטרמינל 1 נפתחת מחדש

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 15:16

עם פרוץ המלחמה באוקטובר 23, נסגרה לפעילות חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בטרמינל 1 וכעת, לאחר למעלה מ-7 חודשים, היא נפתחת מחדש (ב-2.6.24) ותעמוד לרשות הטסים כשהיא מציעה יותר מותגים, יותר מוצרים ויותר מבצעים לחוויית קניה משודרגת

חנות הדיוטי פרי המחודשת בטרמינל 1. יח"צ,
בשורה לטסים לחו"ל: חנות ג'יימס רצ'רדסון בטרמינל 1 נפתחת מחדש/יח"צ

לאחר תקופה של יותר מ- 7 חודשים חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בטרמינל 1 נפתחת מחדש לציבור הנוסעים והיא מציעה יותר מותגים, יותר מוצרים, השקות חדשות, מתחמים מתחלפים למותגים ומבצעים אטרקטיביים.

לכל הטסים מטרמינל 1, מוצעת אפשרות לבצע הזמנת מוצרים מראש באמצעות האתר של ג'יימס ריצ'רדסון, לשלם ביום הטיסה ולקבל את המוצרים בעמדת שמירת הקניות בחזרה לארץ. הזמנה מראש מאפשרת להזמין גם את המוצרים המוכרים מטרמינל 3.

הטסים העוברים בחנות, יוכלו ליהנות ממגוון מותגים גדול, כולל מותגים ומוצרים שנוספו לתמהיל המוצרים בחנות כדוגמת: מותג טיפוח השיער K18, מגוון בשמים של מותג הפרימיום Creed, מותג האיפור המוביל Benefit, עמדה חדשה למותג אסתי לאודר, מותגי העל Dior, CHANEL ועוד ועוד.

עוד נוספה בחנות, עמדה למוצרים מוקטנים המתאימים לנסיעות "Mini Market" המציעה מוצרי טיפוח, איפור וטואלטיקה של המותגים המובילים בגדלים מוקטנים אותם ניתן להעלות גם לטיסה. המוצרים מתאימים לנסיעות לחו"ל ומאפשרים לטסים לקחת עימם את כל המוצרים הנדרשים לטיול, במשקל קטן ביותר. גם קו מוצרי הקופה שודרג והוא מציע לנוסעים מגוון רחב של מוצרים.

ועוד חדש, אפשרות לחרוט הקדשה אישית על בושם שנרכש בדיוטי והוזמן באתר לפני הנסיעה כמתנה אישית ומרגשת. בוחרים באתר את הבושם רצוי, נכנסים לכפתור החריטה, מזינים את הטקסט שרוצים לחרוט והמוצר הסופי ימתין לכם באריזת מתנה לאיסוף ביום הנחיתה.

שני ענבר קריטי, סמנכ"לית שיווק ג'יימס ריצ'רדסון מוסרת כי: אנו שמחים לפתוח מחדש את חנות ג'יימס ריצ'רדסון בטרמינל 1. למרות התקופה המאתגרת, שימרנו את צוות העובדים ככל הניתן. אנו מברכים את העובדים שחזרו אלינו ואל מקום עבודתם ומאחלים לכל בית ישראל, קיץ שקט ונסיעה טובה".

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, טרמינל 1 שעות פתיחה: מהשעה 3:00 עד השעה 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully