וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס תספק שירותי פריפייד לחברת התקשורת Nuevatel בבוליביה

שירלי יום-טוב

25.3.2003 / 15:13

Nuevatel מספקת שירותים לכ-130 אלף מנויים; עד כה פרשה קומברס מערכות פריפייד בכ-60 רשתות

חברת קומברס מודיעה היום על חוזה פריפייד נוסף, הפעם עם חברת התקשורת Nuevatel PCS בוליביה, שבחרה בשירותי הפריפייד (תשלום מראש) של קומברס. אלו ינתנו תחת שם המותג "Viva GSM".

Nuevatel היא ספקית שירותי התקשורת הראשונה בבוליביה המשתמשת בטכנולוגיית GSM מאז נובמבר 2000. Nuevatel מספקת שירותים לשש הערים הגדולות ביותר בבוליביה ומציעה שירותי טלפוניה אלחוטית, בין-עירוניים וטלפוניה ציבורית ללקוחותיה. בסיום 2002 היו לחברה כ-130 אלף מנויים.

פתרון ה-Prepaid של קומברס מאפשר חיוב מראש של שיחות המבוצעות על ידי מנויים באמצעות הטענת כרטיסי חיוג שונים. לפתרון תאימות לרשתות תקשורת אלחוטיות חכמות (Wireless Intelligent Networks -WIN), אשר תאפשר ל-Nuevatel להציע מגוון חבילות יישומים ללקוחותיה כולל חבילות תעריפים, התראת מצב חשבון וקידום מכירות להטענת החשבון מחדש.

קומברס מוסרת כי עד כה היא פרשה מערכות כאלו בלמעלה מ-60 רשתות ב-50 מדינות ותומכת בלמעלה מ-45 שפות ומטבעות מקומיים. בשבוע שעבר דיווחה קומברס על חוזה למתן שירותים אלה עם חברת התקשורת טלה-גרינלנד, אם כי היקפו קטן יחסית בשל מספר התושבים המצומצם.

קומברס, המספקת שירותי ערך מוסף למפעילות תקשורת, דיווחה לפני כשבועיים על תוצאות הרבעון הרביעי, שהסתיים עבורה ב-31 לינואר. הכנסות החברה הסתכמו ב-176 מיליון דולר - ברף העליון של התחזית שסיפקה בסיום הרבעון הקודם. היה זה הרבעון הראשון מזה שישה רבעונים בו הציגה החברה צמיחה רבעונית. ההפסד הנקי ברבעון הרביעי הסתכם ב-30.1 מיליון דולר או 16 סנט למניה, והוא כולל הוצאות חד פעמיות בגובה של 17.5 מיליון דולר. אל הדו"חות הצטרפה תחזית חיובית לרבעון הבא, שבעקבותיה הוסיפה מניית קומברס בשבועיים האחרונים כ-20%. שווי השוק של החברה מסתכם כעת ב-2.1 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully