וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת מקבלת את השבת: תעבור באפריל לשלושה ימי שידור בשבוע

רוני קורן-דינר

25.3.2003 / 15:19

ההוצאה לשידורים תעלה בשיעור של כ-65%; בהתבסס על נתוני הרייטינג של יום שבת בעונה האחרונה, מעריכה הזכיינית כי תצליח להגיע לכמחצית מסך הרייטינג השבועי בערוץ 2

קשת מקבלת את שידורי יום השבת, והחל מאפריל תשדר שלושה ימים בשבוע: שני, חמישי ושבת. בעקבות הגדלת זמן השידור הציבה לעצמה הזכיינית יעד לשנות את הרגלי הצפייה תוך שינוי כולל בתפישה של שידורי שבת בבוקר ושבת בצהריים, והכפלת הרייטינג המקובל לשעות אלה. בהתבסס על נתוני הרייטינג של יום שבת בעונה האחרונה, מעריכה קשת כי תצליח להגיע לכמחצית מסך הרייטינג השבועי בערוץ 2 (46.9%).

עם הגדלת זמן השידור מעריכה הזכיינית כי ההוצאה לשידורים תעלה בשיעור של כ-65%, כיוון שביום שבת משודרים משחקי הכדורגל בליגת העל שנחשבים למשדרים יקרים להפקה, ועונת המשחקים מסתיימת רק במחצית חודש מאי. כמו כן, מחויבת קשת להמשך שידור התוכנית "עובדה" עם אילנה דיין עד יולי.

כדי למלא את זמן השידור לקראת הקיץ בתוכן רענן מפתחת קשת 12 תוכניות חדשות: תוכניות מציאות, טלנובלה קומית (טלקומדיה) ראשונה בישראל בשם "אסתי המכוערת", פיתוח חדש לתוכניות "לא נפסיק לשיר" ו"כוכבי השכונה" ותוכניות בידור נוספות. באגף הדוקומנטרי ישודר הסרט המוערך "ההרוג ה-17" של דוד אופק, על המסע אחר זהותו של ההרוג הבלתי מזוהה בפיגוע במגידו, ו"רישיון להרוג" - סדרת המלחמה בתאונות הדרכים של חיים הכט.

בבוקר יום שבת תשדר קשת רצועת סגנון חיים אותה היא מכנה "אוכל טעים, נשים יפות", ובה תשדר את "המהפך" ו"עבודת בית" בשידורים חוזרים, ושתי תוכניות בישול חדשות: "שיעור פרטי" עם ישראל אהרוני, ו"השף המתלבש", תוכנית רכש בכיכובו של השף ג'יימי אוליבר (כוכב הסדרה "השף העירום" בערוץ 8 ובערוץ BBC פריים).

"החלטנו להימנע משידור תוכניות לגיל הרך בשבת בבוקר, כיוון שקהל זה מקבל מענה בערוצי הילדים השונים, ולעומת זאת יש דרישה לתוכניות איכותיות למבוגרים ברצועה זו", אמר היום מנכ"ל קשת, אבי ניר. "בכוונתנו לשנות את הרגלי הצפייה לחלוטין, לפנות לקהלים חדשים ולגרום לצופים לפתוח טלוויזיה בשבת בבוקר".

בצהרי שבת יתמקדו שידורי קשת בקהל הנוער, עם רצועה כפולה של סרטי "בורקס" (בין 14:00 ל-18:00). קשת רכשה זכויות שידור של כ-70 סרטים ישראליים מכל התקופות, ביניהם "אבא גנוב", "יופי של צרות", "קומפוט נעליים" ועוד. בשנת 2000, בפעם האחרונה שקשת שידרה בשבת, הניבה רצועת סרטי הבורקס ממוצע רייטינג של כ-7% - הישג הרייטינג הגבוה ביותר שנרשם ברצועה זו בשבת.

במוצאי שבת, בסביבות השעה 19:00, ישודר משחק הכדורגל המרכזי של השבוע, שיגיע בתקופה זו לשיאו במחזורים האחרונים של הליגה ובמשחקים שיכריעו את האליפות. כאן פיתחה קשת יישום אינטראקטיווי ייחודי המותאם לאוהדי הכדורגל, שיאפשר להם לדרג את השחקן המצטיין על המגרש ויופיע על המסך בצורת טבלת ציונים. הטבלה תעלה מיד בתום כל משחק במקביל לפרשנות באולפן. לאחר סיום החדשות והתוכנית "עובדה" בשעה 22:00, ישודרו סרטי קולנוע שוברי קופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully