וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה התפקיד החדש של מנכ"לית מכבי תל אביב לשעבר

2.6.2024 / 12:52

שרון תמם מונתה לתפקיד מנהלת אגף קשרי חוץ, גיוס משאבים ושיווק של ויצו. היא תיכנס לתפקידה בתחילת חודש יוני

שרון תמם. רמי גרידיש,
שרון תמם/רמי גרידיש

ויצו בישרה על מינויה של שרון תמם לתפקיד מנהלת אגף קשרי חוץ, גיוס משאבים ושיווק. תמם תיכנס לתפקידה בתחילת חודש יוני.

תמם מביאה עמה ניסיון מקצועי וותק רב בתפקידים ניהוליים בעולמות השיווק והסחר בחברות בינלאומיות ובהובלת מערכות בתחומים עסקיים, מסחריים, שיווקיים ובינלאומיים. בתפקידה האחרון שימשה מנכ"לית במועדון הכדורגל מכבי תל אביב במשך ארבע שנים, לאחר שכיהנה במספר תפקידי מפתח בתחום השיווק, הפיתוח העסקי והמסחרי במועדון. כמו כן, היא נבחרה באופן אישי לכהן כחברת דירקטוריון בארגון המועדונים האירופיים- European Club Association ארגון המייצג את מועדוני הכדורגל המובילים באירופה.

במהלך שנותיה במכבי תל אביב, הובילה שרון את בניית החזון, המטרות ויעדי המועדון, ואת הקמתן, פיתוחן והצלחתן של מחלקות שונות כגון שיווק, מסחר, מדיה ותפעול. היא יזמה והובילה תהליכים רבים אשר הפכו את מכבי למועדון מקצועי, חדשני ומוביל בתחומים רבים. לפני כן, תמם צברה ניסיון בתפקידים ניהוליים בתחום השיווק והסחר בחברות בינלאומיות בניהם לוריאל, ורקיט בנקיזר.

שרון בוגרת תואר ראשון בסטטיסטיקה ולמדה תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים, ובוגרת בוגרת תכנית דירקטורים ונושאי משרה בכירים בתאגידים מטעם אוניברסיטת תל אביב.

אניטה פרידמן יו"רית ויצו ומירה מינס מנכ"לית ויצו ברכו על כניסתה של שרון תמם לארגון וציינו: "שרון מחוברת מאוד לערכים המרכזיים של ויצו והיא מגיעה לויצו עם תשוקה גדולה לעשייה עם אימפקט חברתי - חינוכי. ניסיונה המקצועי הרב והוותק שלה בתפקידים ניהוליים בעולמות השיווק והסחר בחברות ישראליות ובינלאומיות, יסייעו לנו להתמודד עם האתגרים שעומדים בפנינו בזירה הבינלאומית ובזירה הישראלית. ניסיונה הרב של שרון גם בעולמות עתירי תחרות חשוב לויצו השואפת לשיפור מתמיד ללקוחותינו ולהתמודדות בגיוס כספים בעולם הפילנתרופי אשר עתיר בתחרות על המשאבים".

שרון תמם: "אני מודה להנהלת ויצו על האמון בבחירה בי. אני שמחה להיות חלק מארגון נשים מוביל ופורץ דרך, ומגיעה עם רצון עז לתרום מהניסיון הניהולי והמקצועי שלי למטרות בעלות ערך ערכי חברתי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully