וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן גת מונה לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי של "גורדון פדגוגיה חדשנית"

2.6.2024 / 16:25

גת התחיל את דרכו כמפיק, במאי ואיש קריאייטיב בתעשיית הפרסום והמדיה, ובעברו יזם ומנכ"ל סטארטאפ בתחומי המציאות המדומה. יהיה כעת אחראי על עולמות הפיתוח העסקי במטרה לקדם את החברה גם בתחומים הללו

ירדן גת. יונתן זייד,
ירדן גת/יונתן זייד

האקדמית גורדון מודיעה על מינויו של ירדן גת לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי של "גורדון פדגוגיה חדשנית". גת התחיל את דרכו כמפיק, במאי ואיש קריאייטיב בתעשיית הפרסום והמדיה, ובעברו יזם ומנכ"ל סטארטאפ בתחומי המציאות המדומה. יהיה כעת אחראי על עולמות הפיתוח העסקי במטרה לקדם את החברה גם בתחומים הללו.

"גורדון פדגוגיה חדשנית", חברת הבת של המכללה האקדמית גורדון לחינוך, מפתחת דרכי למידה חדשות וחדשניות, שיאתגרו את הלומד ויאפשרו חינוך איכותי יותר- גם בתנאים לא שגרתיים כמו למידה מרחוק או למידה עצמית. כחלק מתפקידו, יטפל גת בעולמות הקמעונאות בחברה ויהיה אחראי על פיתוח עולמות הסחר לגופים חינוכיים ובתי ספר.

ירדן גת, מנהל הפיתוח העסקי הנכנס של האקדמית גורדון: "אני שמח ומודה על ההזדמנות להצטרף לסיפור הצלחה של אנשי חינוך, יזמים וכלכלנים, שידעו בזמן הנכון לבנות את השילוב המנצח שהוא גורדון. בגורדון השכילו להכין את עצמם מבעוד מועד לרגע הזה של השינוי העמוק הנדרש והמשימה שלנו כעת היא לחבר את כלל הארגונים החינוכיים והמוסדות הלימודיים בארץ עם חווית הורה יוצאת דופן ועם כלי העשרה שמדברים שפה חדשה"

יגאל שייניס, סגן נשיא אקדמית גורדון ומנכ"ל 'גורדון פדגוגיה חדשנית': "אני שמח על הצטרפותו של ירדן לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי של החברה. אני סמוך ובטוח שבעזרת הכישורים שירדן מביא איתו לתפקיד, נוכל להרחיב את פעילותנו גם לשווקים נוספים על מנת לגרום להשפעה חיובית על חינוך ילדי ישראל בכל הגילים".

האקדמית גורדון היא מוסד מוביל בתחום החדשנות בחינוך בישראל, עם שיטת הוראה המשלבת טכנולוגיה ומתאימה לעידן הדיגיטלי. האקדמית גורדון מכשירה מורים, גננות ומנהיגים הן בחינוך הפורמלי והן בבלתי פורמלי. המכללה מעניקה תארים אקדמיים המוכרים מטעם המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) לימודי הסבת אקדמאים להוראה, תוכניות לימודי המשך ופיתוח מקצועי, מכינות קדם אקדמיות, הכשרות ללומדים עם צרכים מיוחדים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully