וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל בחברת הפניקס עוזב - ומקים חברת יעוץ וניהול פרויקטים

3.6.2024 / 10:55

ג'ונתן קוזמנקו, סמנכ"ל פיתוח עסקי של הביטוח הכללי בהפניקס, הודיע על רצונו לסיים תפקידו בענקית הביטוח על מנת להקים את Kuzmanko, חברת ייעוץ וניהול פרויקטים שתתמחה בליווי חברות באימוץ AI, פיתוח עסקי ושיפור ביצועים.

ג'ונתן קוזמנקו, מייסד Kuzmanko. פלורין טאלין,
ג'ונתן קוזמנקו, מייסד Kuzmanko/פלורין טאלין

ג'ונתן קוזמנקו, בכיר בחברת הפניקס, מודיע על יציאה לדרך עצמאית ומקים את חברת Kuzmanko, חברת ייעוץ במסגרתה ילווה חברות בתהליכי אימוץ AI, פיתוח עסקי שיפור ביצועים וליווי חברות סטארט אפ הפועלות בעולם הביטוח והפיננסים.

קוזמנקו (37), נשוי + 2, מנהל שצמח בעולם הפיננסי. את דרכו הניהולית החל לפני כ- 14 שנה בחברת יעוץ וניהול פרויקטים. בתפקידו האחרון בכ- 4 שנים האחרונות שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי של הביטוח הכללי בהפניקס, אחד מהארגונים הפיננסים המשמעותיים והחזקים כיום במשק. ג'ונתן מילא שורה ארוכה של תפקידי ניהול, נחשב לכוכב עולה ולאחד המנהלים הצעירים והמבטיחים של החברה. לפני כ- 4 שנים בגיל 33 התמנה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי של תחום ביטוח כללי.

בתפקידו האחרון קוזמנקו ניהל והוביל פעילות מוצרים, מטה, מחלקת פרויקטים ופיתוח עסקי של הביטוח הכללי. עסק בהטמעת מערכות, הקמה וניהול מוצרים ושירותים בחברה. היה אחראי על שיתופי פעולה אסטרטגיים, ביניהם החיבור המוכר של הפניקס עם טסלה בישראל. קוזמנקו הוביל פרויקטים טכנולוגים שונים, עסק בחיבור פתרונות טכנולוגיים כמו הטמעות בינה מלאכותית במוצרי הליבה ופרויקטי דיגיטציה רבים.

במקביל עוסק קוזמנקו בחקר אקדמי בתחום ה- Generative AI ומודלי שפה גדולים בתהליכי קבלת החלטות, תחום אותו מגדיר כעניין אישי המהווה השראה מקצועית עבורו.

"הרצון להשפיע וליצור דברים חדשים תמיד דחפו אותי קדימה. האהבה לניהול, חדשנות והבנת השינויים שהעולם עובר, גרמו לי לרצות להביא ערך חדש ורלוונטי שישלב בתוכו את הניסיון, הידע והתשוקה שלי. חברת ייעוץ שתדע להוציא לפעול רעיונות עסקיים מורכבים וחדשניים תהיה תשתית מצוינת לכך". אומר ג'ונתן קוזמנקו, "מטרתי בהקמה של KUZMANKO היא לעזור לארגונים לגלות את עולם ה-AI, להאיץ את המפגש עם היעדים העסקיים, לשפר את הביצועים ולצמוח. החברה תספק שירותי ייעוץ וניהול פרויקטים בתחום של שיפור ביצועים, פיתוח עסקי ו- AI לעסקים ולמנהלים. בנוסף, ומתוך ניסיון מקצועי, החברה תלווה חברות סטרטאפ הפועלות בתחום הביטוח והפיננסים. הוסיף.
קוזמנקו בעל תואר ראשון (BA) בניהול ומימון ותואר שני (MBA) במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. בעל הסכמה בייעוץ אסטרטגי מהטכניון וחוקר AI עסקי ותהליכי קבלת החלטות במסגרת לימודי דוקטורט במנהל עסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • הפניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully