וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרמינל איקס קונה מותג בגדי ספורט ישראלי

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 11:05

החברה דיווחה על חתימת מזכר הבנות עם סטרונגפול - אתר ישראלי שהוקם למכירת בגדי אימון וספורט

סטרונגפול בקולקציה למען עמותת אחת מתשע/יח״צ

טרמינל איקס קונה מותג בגדי ספורט ישראלי: החברה דיווחה הבוקר לבורסה על חתימת מזכר הבנות עם חברת סטרונגפול, מותג בגדי ספורט ואימון שהוקם ב-2020 ומוכר את מוצריו באמצעות אתר.

לפי ההסכם, טרמינל תרכוש 51% מהמותג תמורת סכום שלא נמסר, ומייסדי החברה אשר משמשים כיום מנכ"לים משותפים - ירדן דויטש ודור קדם - יחזיקו ב-49% מהחברה החדשה שתוקם תחת השותפות. העסקה כפופה להשלמת בדיקת נאותות. במסגרת מזכר ההבנות נקבע, כי המייסדים ימשיכו לכהן כמנכ"לים משותפים לתקופה מינימלית שהוגדרה.

שווי החברה יחושב לפי מכפיל הרווח הנקי של סטרונגפול בהתאם לדוחות מבוקרים לשנת 2023 על בסיס חוב נטו אפס והון חוזר נורמטיבי. כמו כן, חברת סטרונגפול תהיה זכאית לתמורה מותנית עתידית אשר תשולם במהלך המחצית הראשונה לשנת 2025, בהתאם למנגנון שנקבע במזכר.

חוזקו של כחול לבן מותג סטרונגפול מתרחב. עירד נצר,
מותג סטרונגפול. "הצליח לייצר מיתוג נחשק וקהל לקוחות נאמן בעיקר בגילאי 18-40 תוך זמן קצר יחסית"/עירד נצר

טרמינל איקס מציינת כי המותג שנוסד ב-2020 "מציע מגוון רחב של מוצרי אקטיב לנשים, ברמת גימור גבוהה, בטווח מידות רחב, תמחור הוגן ותחלופה מהירה. הצליח לייצר מיתוג נחשק וקהל לקוחות נאמן בעיקר בגילאי 18-40 תוך זמן קצר יחסית. החברה רואה בעסקה (אם וככל שתושלם) צעד חשוב במימוש האסטרטגיה שלה להרחבת פעילותה בתחום האופנה והלייף סטייל.

כמו כן, לבחירת החברה, במהלך שנת 2027 או שנת ,2028 תהיה רשאית החברה לממש אופציה לרכוש מחברת סטרונגפול 24% מהון המניות בחברת סטרונגפול החדשה לפי שווי חברה המבוסס על מכפיל על הרווח הנקי השנתי בשנת 2026 או ,2027 לפי העניין ובהתאמה.

זוהי אינה הפעם הראשונה שטרמינל איקס רוכשת מותג ישראלי צעיר, כאשר ב-2022 היה זה אתר סיסטרז - מותג בגדי נשים שהוקם על ידי האחיות אלונה ודניאלה צור.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
Pret A Manger. Creative Commons
Pret A Manger. העסקה שבוטלה/Creative Commons

אתמול דיווחה לבורסה חברת פוקס בבעלות הראל ויזל המחזיק גם בטרמינל איקס, כי איבדה חוזה גדול לפתיחת רשת בתי קפה בישראל. לפי הדיווח, הרשת הבינלאומית Pret A Manger, עמה חתמה פוקס על הסכם בשנה שעברה להקמת 40 סניפי קפה בישראל, נסוגה מההסכם וביטלה את רישיון פוקס כשהיא נתלית במלחמה.

"ביום 30 במאי 2024, הודיעה פרט על החלטתה לבטל את הסכם הרישיון, וזאת, לטענת פרט, לאור התקיימותו של אירוע כוח עליון (force majeure) כתוצאה מהמלחמה שהחלה ביום 7 באוקטובר 2023 והשפעתה הנטענת על יכולתה של פרט לבצע פעולות מקדימות נדרשות לפתיחת הפעילות על פי הסכם הרישיון", נמסר.

פוקס מדווחת עוד כי "בהתאם לעמדת יועציה המשפטיים של החברה, קיימות טענות טובות כנגד ביטול הסכם הרישיון על ידי פרט וביחס לזכויותיה של החברה על פי הסכם הרישיון. החברה השיבה לפרט באמצעות יועציה המשפטיים של כי הם דוחים את הודעת פרט וההנמקות הנכללות בה".

Pret A Manger מתמחה בקפה איכותי ומזון טרי מוכן במקום, ומונה למעלה מ-600 סניפים ב-15 מדינות שונות ברחבי אירופה, צפון אמריקה ואסיה. Pret A Manger נוסדה בלונדון, אנגליה, בשנת 1986, שם ממוקמים משרדיה הראשיים, ומעסיקה למעלה מ-13,000 עובדים ברחבי העולם.

הקמת רשת בתי הקפה היתה אמורה להיות דריסת הרגל הראשונה של קבוצת פוקס בתחום המזון, ובחברה אמרו בזמנו כי "מדובר בנדבך חשוב לגיוון הפורטפוליו של מותגי הקבוצה והרחבת תחומי פעילותה". החברה היתה אמורה להשקיע כ-36 מיליון שקל בשלוש השנים הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully