וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מינויים חדשים ברשת החינוך "עתיד"

3.6.2024 / 13:38

ד"ר יהל שחר, רס"ן במיל', ינהל את תכנית היל"ה מטעם רשת החינוך "עתיד" למניעת נשירה ברשויות המקומיות. עוד בצוות: כוכי שלו תכהן כמנהלת חינוך טיפול ומלוה רוזנברג לוי תכהן כמנהלת פדגוגית

יהל שחר. יחצ,
יהל שחר/יחצ

ועדת המכרזים של משרד החינוך בחרה ברשת החינוך "עתיד" במכרז להפעלת שירותי חינוך והשכלה לנוער מנותק (תכנית היל"ה). הרשת זכתה בציון המשוקלל הגבוה ביותר מבין המועמדים במסגרת דרישות המכרז. לפיכך, "עתיד" תפעיל את התכנית אשר תיושם בכל הרשויות המקומיות בישראל בפריפריה ובמרכז, בערים ובמועצות המקומיות והאזוריות לכלל התלמידים בחינוך החרדי, הערבי הדתי והממלכתי. רשת החינוך "עתיד", שמנהלת כ-70 בתי ספר בכל רחבי הארץ, היא בעלת ניסיון עשיר גם ביישום תכניות לנוער נושר מאחר ובעבר גם הפעילה את התכנית. מה גם שבבעלותה של רשת החינוך עתיד מוסדות המיועדים ומותאמים לנוער בסיכון.

הצוות שנבחר לניהול התכנית ברשויות המקומיות בישראל מטעם עתיד מונה את ד"ר יהל שחר, רס"ן במיל', ינהל את תכנית היל"ה מטעם רשת החינוך "עתיד", כוכי שלו תכהן כמנהלת חינוך טיפול וגב' מלוה רוזנברג לוי תכהן כמנהלת פדגוגית.

התכנית החינוכית, שנועדה להשלמת השכלה של בני הנוער, מכוונת ליישום חוק לימוד חובה עד סיום 12 שנות לימוד ולתעודת בגרות מלאה. בני הנוער מלווים על ידי אנשי צוות חינוך, טיפול והשכלה מקצועיים ומנוסים. במסגרת התוכנית יש מספר מסלולי לימוד להשלמת תעודה בין 8 ל-12 שנות לימוד, מסלול מקוצר למסיימי כיתות י"א, מסלול לקראת 12 שנות לימוד טכנולוגי, מסלול תעודת בגרות טכנולוגית ומסלול בגרות.

התלמידים הרלוונטיים לתכנית הם בגילאי 12-19 שנשרו ממערכת החינוך ואינם משובצים במסגרת חינוך פורמלית, בני נוער בסיכון ובני נוער בגילאים 12-20 שלומדים במסגרות ייחודיות. מעבר לכך, התכנית מכשירה את הנוער לעולם העבודה, לשירות צבאי או אזרחי ופועלת לחיזוק מעורבותם בקהילה תוך הפחתת התנהגויות סיכון.

יוסי ממו. ספיר למפרט,
יוסי ממו/ספיר למפרט

ד"ר יהל שחר, רס"ן במיל', הוא מנהל התכנית מטעם רשת החינוך עתיד: "אני שמח לקחת חלק כמנהל תכנית היל"ה במסגרת רשת החינוך עתיד, שנבחרה להיות המפעיל להפעלת תכנית היל"ה למען עיצוב ובניית עתיד לכל בוגר ובוגרת לשילובם במרקם החיים האזרחיים, האקדמאים והתעסוקתיים במדינת ישראל. ברצוני להודות למנהל אגף א' לתלמידים ונוער בסיכון במשרד החינוך ולכל צוותו, למנכ"ל והנהלת רשת החינוך עתיד על האמון בצוות המוביל להפעלת התוכנית. אנו מעמידים צוות מקצועי רחב עתיר ניסיון עם תלמידים ונוער בסיכון ונביא לידי ביטוי את ניסיונה הניהולי, הפדגוגי, הטכנולוגי, הפורמלי והבלתי פורמלי, הרב תרבותי העשיר של רשת החינוך 'עתיד' בעבודה עם נוער נושר".

יוסי ממו, מנכ"ל רשת החינוך "עתיד": "אני מברך על בחירת משרד החינוך ברשת החינוך 'עתיד' לניהול התכנית החשובה שמשפיעה על תלמידות ותלמידים רבים מדי שנה. מלחמת 'חרבות' ברזל העצימה את הקושי והאתגרים הניצבים בפני הנוער המנותק ואנו גאים על כך שנפלה בידינו הזכות להוביל מחדש את התכנית להצלחת בני הנוער. אנו רואים בכך שליחות לאומית וחברתית חשובה למען החברה הישראלית. רשת החינוך 'עתיד' בראשותי מאמינה כי פיתוח והוקרת ההון האנושי הינו קריטי להצלחת התכנית ורואה את מורי התכנית כשותפים עיקריים בהובלת התכנית בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully