וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 65 מיל"ש: עופר הקניון הגדול בפ"ת מציג התחדשות

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 17:33

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה, מרשת קניוני עופר, בבעלות מליסרון, ישקיע כ- 65 מיליון שקל במהלך התחדשות רחב הכולל: שדרוג הנראות, החוויה והשבחת התמהיל. מנכ"ל מליסרון: "הגידול בפדיון בחודשים ינואר ופברואר, הם תעודת חוזקה לעם ישראל החזק שבוחר כל יום בחיים"

עופר הקניון גדול בפתח תקוה. גדי סיירא,
בהשקעה של 65 מיל"ש: עופר הקניון הגדול בפ"ת מציג התחדשות/גדי סיירא

עופר הקניון הגדול בפ"ת הציג הבוקר (ב) את החנויות החדשות והמחודשות שנפתחו לאחרונה לאחר עבודות שיפוץ שנועדו לשפר את הנראות וחווית הקניה למבקרים.

העבודות לשדרוג נראות הקניון החלו בשיפוץ מתחם המזון המהיר אשר הסתיימו. המשך העבודות אשר צפויות להתחיל בהמשך השנה, יכללו בין היתר: החלפת ריצוף, החלפת תקרה, הכנסת מערכות חדשות, והרחבת חנויות קיימות.

במסגרת השבחת התמהיל נפתחו ושודרגו חנויות רבות בקניון כאשר בשבועות הקרובים תושלם פתיחתן והתחדשותן של 7 חנויות נוספות של מותגים בינלאומים ומקומיים בהשקעה כוללת של כ- 53 מיליון שקל:

רשת ZARA פתחה את הסניף הגדול ביותר בישראל אשר הורחב משטח של 1,100 מ"ר ל- 3,500 מ"ר המתפרסים על פני קומה אחת. כמו כן, זארה תפעיל לראשונה בישראל קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות. החנות עוצבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של זארה הבינלאומית על ידי צוות בינוי של זארה, שהגיע במיוחד מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. לחנות הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים חלקם ייחודים המגיעים רק לכ-50 חנויות פרימיום של הרשת בעולם.

החנות כוללת מחלקת תינוקות (בייבי) היחידה בישראל ותכיל עשרות תאי הלבשה מאובזרים ומרווחים, בטכנולוגיה מתקדמת מאפשרת זיהוי של המוצרים שנלקחו לתאים. החנות החדשה תכיל מגוון קולקציות נרחבות לנשים, ילדים וגברים.

zara בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה. גדי סיירא,
zara בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה/גדי סיירא

CALZEDONIA - חנות ראשונה בישראל למותג העולמי המציע אביזרי אופנה כמו: גרביים, גרביונים, טייצים, בגדי ים ועוד.

INTIMISSIMI - מותג ההלבשה התחתונה מאיטליה - פותח חנות חמישית בישראל.

RAZILI - פותח סניף חדש המאגד בתוכו את מיטב המעצבים הישראליים בשילוב מעצבים בינלאומיים. החנות החדשה בולטת בעיצוב הייחודי שלה ובנוסף לפרטי לבוש של מעצבים, מציעה אוסף של תכשיטים ייחודיים.

IMPRESS - רשת התכשיטים והשעונים פותחת סניף דגל של המותג הכולל מגוון רחב וייחודי של מותגי על ומותגי אופנה של שעונים ותכשיטים, המתחלפים בתדירות גבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
nars בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה. גדי סיירא,
nars בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה/גדי סיירא

ORIGINAL'S - רשת ההנעלה הבינלאומית משווקת נעלי נוחות ואופנה. הסניף החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכמיליון ש"ח, ומציע מגוון נעלי נוחות של מותגים מבוקשים מהשורה הראשונה בעולם, לנשים, גברים וילדים. החנות ממוקמת בקומת מסחר תחתונה.

NARS - מותג הטיפוח והאיפור המוביל פותח סניף דגל של המותג המציע מגוון נרחב ביותר של מוצרי איפור וטיפוח מהמובילים ביותר. המותג מתכתב עם אופנת עילית וסטייל ונחשב לאחד המותגים הנחשקים ביותר בעולם.

VICTORIA SECRET - בנוסף, לאחרונה נפתח סניף דגל ראשון בישראל של מותג ההלבשה התחתונה הנחשק, בהשקעה של כ-5 מיליון, על פני שטח של כ-600 מ"ר בקומת המסחר התחתונה.

impress בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה. גדי סיירא,
impress בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה/גדי סיירא

אופיר שריד, מנכ"ל חברת מליסרון המחזיקה בקבוצת קניוני עופר: "הגידול בפדיון בחודשים ינואר ופברואר, הם תעודת חוזקה לעם ישראל החזק שבוחר כל יום בחיים"

לדברי עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "עופר הקניון הגדול בפ"ת הוא קניון עוצמתי מהמובילים והגדולים בישראל, המספק חווית בילוי וקנייה איכותית, זאת הודות לתמהיל מדוייק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לכל המשפחה תחת קורת גג אחת". לדבריו: "אנו מתכוונים להמשיך ולהצעיד את עופר הקניון הגדול כאחד הקניונים המובילים בישראל על ידי המשך השבחתו ובכך להמשיך לספק לקהל המגיע אליו חווית בילוי וקנייה נעימה ומוצלחת ביותר".

לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול: "אנו שמחים על הבחירה של מותגים בינלאומיים ומקומיים לפתוח בקניון הגדול את חנות הדגל שלהם, דוגמת ZARA שבחרה לפתוח אצלנו את הסניף הגדול ביותר בישראל. אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים, מקומיים ובינלאומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully