וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג דגו כספת ובתוכה 100 אלף דולר - והתבשרו שהכסף שלהם

3.6.2024 / 19:46

בני זוג שנוהגים לדוג מתכות מאגמים בעזרת מגנט ולתעד את עצמם לערוץ יוטיוב נדהמו כשמשו מהמים כספת. הם היו יותר בהלם כשפתחו אותה ומצאו בפנים כמות שטרות עצומה, אבל שיא ההלם היה עוד לפניהם כשהשוטרים בישרו להם: הכסף שייך לכם

חמש עובדות על כסף/מערכת "אסור לפספס"

זוג ניו יורקי שעסק ב"דייג מגנטים" באגם הצליחו לדוג אוצר - כשהוציאו כספת שהכילה 100,000 דולר מזומן בפנים. ג'יימס קיין וברבי אגוסטיני השליכו חבל עם מגנט חזק מחובר לקצהו לתוך אגם בפארק פלאשינג מדוז בקווינס ב-31 במאי, יום שישי אחר הצהריים, ולשמחתם הרגישו משהו נתפס. הם משו את הממצא מהמים וראו לפניהם כספת גדולה. בני הזוג הצליחו לפתוח את הכספת ומצאו בתוכנה את המזומנים בחבילות של שטרות של 100 דולר, בשווי מוערך של 100,000 דולר, למרות שהכסף ניזוק מהמים.

בראיון ל-NY1, ג'יימס קיין הסביר שהם התחילו לדוג בעזרת מגנט במהלך מגיפת הקורונה בגלל הפיתוי של מציאת אוצרות בלי הצורך להוציא הרבה כסף על ציוד - דיג מגנטים פשוט כרוך בהכנסת חבל עם מגנט חזק עליו למים מתוך תקווה לשלוף חפצי מתכת.

אף אחד מהם לא ציפה שכספת תהיה בקצה החבל, שלא לדבר על אחת מלאה במזומן. "הוצאנו הכל החוצה ואלה היו שתי ערימות של שטרות של מאות דולרים. זה מטורף".

צפו ברגע הדיג ובראיון עם בני הזוג

בני הזוג אמרו שהם יצרו קשר עם משטרת ניו יורק בנוגע לממצא ולמקום הגיע שוטרים שבחנו את הכספת ואת תכולתה. השוטרים ערכו בדיקה ואמרו להם שאין מידע על פשע שקשור לכספת ולמזומנים שמצאו ושאין דרך לזהות את הבעלים המקורי של הכספת - כלומר שהם הורשו לשמור אותה ואת תכולתה, תחת הכלל של "המוצא - זוכה".

עוד ענשים שמצאו כספות
קנה ארון מטבח משומש ומצא בו יותר מ-160 אלף דולר - ולא תאמינו מה הוא עשה עם הכסף

פתח כספת שמצא נעולה לפני 5 שנים - ובתוכה היה משהו בלתי צפוי לחלוטין

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
בני זוג דגו כספת מלאה במזומן מאגם. ny1, צילום מסך
נראה שרוב הכסף רטוב והרוס/צילום מסך, ny1

"לא היו בפנים שום מסמכים מזהים ושום מידע בתוך הכספת שיוביל לבעלים שלה", אמרה אגוסטיני, "המשטרה כאילו אמרה לנו: 'טוב, מזל טוב!'. לא האמנתי. איבדתי את זה לגמרי כששמעתי את זה". לרוע המזל, נראה שמרבית השטרות היו רטובים מדי ו"נראה שהם די נהרסו", לפי קיין.

בני הזוג מפעילים ערוץ יוטיוב בו הם מתעדים את הדיג שלהם ואת הממצאים וסיפרו שהם כמובן מעולם לא מצאו כספת עם מזומן, אבל כמה מהממצאים הקודמים שלהם כללו רובים ישנים, רימונים ממלחמת העולם השנייה, אופנוע בגודל מלא, מטבעות זרים ותכשיטים.

  • עוד באותו נושא:
  • כספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully