וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתבכות המס הענקית בוולט: עורכת דין בכירה נעצרה

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 14:47

עו"ד טלי עזריאל שימשה שותפה וראש מחלקת מע"מ במשרד "הרצוג, פוקס, נאמן" ולאחר מכן מונתה לשותפה במשרד PWC. היא נעצרה ושוחררה בתנאים מגבילים בחשד כי סייעה לוולט להעלים הכנסות של כמעט רבע מיליון שקל באמצעות שימוש בחשבוניות פיקטיביות

בווידאו:שוטר רכוב על אופנוע רודף אחרי שליח וולט על קורקינט/אסף דיין

ההסתבכות העצומה של וולט: עורכת הדין ורואת החשבון המייעצת לחברה נעצרה ושוחררה בתנאים מגבילים, כך לפי דיווח של רשות המסים.

בית משפט השלום בראשון לציון התיר לפרסם כי עו"ד ורו"ח טלי עזריאל חשודה במעורבות בעבירות מס שבוצעו לכאורה בחברת המשלוחים "וולט" בשנים 2021-2023. בשבוע שעבר נעצרה שוחררה החשודה בתנאים מגבילים הכוללים בין היתר ערבות עצמית, ערבות צד ג', איסור יציאה מהארץ ועוד. ובמעמד זה ניתן צו איסור פרסום על שמה למשך 48 שעות. בחקירתה טענה לחסיון עו"ד-לקוח.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט על ידי חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז, צוין כי עו"ד ורו"ח עזריאל נתנה שירותי ייעוץ לוולט בשנים שבהן בוצעו העבירות לכאורה, תחילה כשותפה וראש תחום מע"מ במחלקת המסים של משרד עורכי הדין "הרצוג, פוקס, נאמן", ולאחר מכן כשותפה במשרד רואי החשבון PWC.

מזג אוויר בבני ברק 4 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
שליח וולט. לפי החשד העבירות התבצעו במשך יותר מ-3 שנים/ראובן קסטרו

עוד צוין בבקשה כי במסגרת חקירה שמנהלת רשות המסים באמצעות חקירות מכס ומע"מ תל-אביב והמרכז בחשד לעבירות על חוק מע"מ וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בענף המשלוחים, עלה החשד כי מאז ינואר 2021 קיזזה וולט חשבוניות החשודות כפיקטיביות על שם חברת "תלוש לעצמאי" בהיקף של מאות מיליוני שקלים במעורבותה של עו"ד ורו"ח עזריאל.

על פי ממצאי החקירה עד עתה עולה החשד כי סכום חשבוניות המס החשודות כפיקטיביות שקוזזו מסתכם לכל הפחות בערך של כ-230 מיליון שקל של עסקאות, שהמס בגינן כ-33.5 מיליון שקל. במקביל, קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות של החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שליח של וולט, אילת. וולט ישראל,
החשד כי מאז ינואר 2021 קיזזה וולט חשבוניות החשודות כפיקטיביות על שם חברת "תלוש לעצמאי"/וולט ישראל

בשבוע שעבר פורסם כי סמנכ"ל התפעול של החברה, אליה אוהד יוספיאן, הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים. בהמשך הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי ביחידת החקירות של מכס ומע"מ ת"א והמרכז מתנהלת חקירה ממנה עולה החשד כי וולט קיזזה בספרי הנהלת החשבונות של החברה חשבוניות מס החשודות כפיקטיביות על שם חברת תלוש לעצמאי טי.בי. או בע"מ, בהיקף של מאות מיליוני שקלים במעורבות ישירה של יוספיאן.

במקביל, נטען בבקשה למעצר כי קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת וולט והתנהלות לקויה באופן עקבי תוך עשיית דין לעצמם. החשוד נחקר במשרדי היחידה ומסר גרסתו.

השופט גיל גבאי שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 100,000 שקל והפקדת מזומן על סך 100,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully