וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת GO-OUT מודיעה על מינוייה של שרונה נומדר לתפקיד VP global partnerships

4.6.2024 / 13:59

נומדר, שהתפרסמה בעבר כשעמדה מאחורי חוזה הענק של נועה קירל בארצות הברית, תוביל את שיתופי הפעולה והפיתוח העסקי של חברת הטכנולוגיה המנגישה למפיקי אירועים את ניהול האירועים ומכירת הכרטיסים בקלות מהנייד.

שרונה נומדר. אורטל לברק,
שרונה נומדר/אורטל לברק

חברת GO-OUT מודיעה על מינוייה של שרונה נומדר לתפקיד VP global partnerships.

GO-OUT בעלת מערכת טכנולוגית לניהול אירועים ומכירת כרטיסים, המערכת שפותחה על ידי החברה נמצאת בשימוש במעל עשר מדינות בעולם ומאפשרת למפיקי אירועים לנהל את מכירת הכרטיסים, מכירת מזכרות משקאות ומזון ועוד בצורה נוחה ויעילה מהנייד. בין לקוחות החברה, שהוקמה על ידי יותם כהן ואולג אוקנר, פסטיבלי מוזיקה, אמנים, לייני מסיבות וקבוצות ספורט גדולות בעולם.

שרונה נומדר התפרסמה בעבר בין היתר כאשר הייתה האישה שעמדה מאחורי חוזה הענק של נועה קירל עם אטלנטיק רקורדס. שרונה פעילה מעל 20 שנים בעולם הבידור הפכה לשם דבר בתעשיית הבידור הישראלית והאמריקאית. שרונה המתגוררת בלוס אנג'לס תשמש כ VP of Global Partnerships של החברה ובמסגרת התפקיד תוביל את שיתופי הפעולה והפיתוח העסקי של החברה בתעשיית הבידור והתרבות האמריקאית והעולמית.

"במשך 20 השנים האחרונות אני פעילה בתחום הבידור, ותמיד מחפשת את הדבר הנוסף שירגש ויסעיר אותי. מצאתי את זה ב Go-Out." מספרת שרונה. "החומר האנושי המדהים בחברה, פריצת הדרך הטכנולוגית, השימוש המתקדם בבינה מלאכותית, והאפשרויות האינסופיות שעומדות בפנינו, הם שהובילו אותי להצטרף למסע המרגש הזה. אני מצפה בקוצר רוח לשתף פעולה עם הצוות הנהדר שלנו ולקדם את החברה לשיאים חדשים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully